Güzellik & Bakım En fazla kaç gün cilt bakımı yapmadan durabilirsiniz? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor #Edamedaciltbakım 🤍 #L’Occitane 🌸 Güncellemeler1 yıl Güncel En fazla kaç gün cilt bakımı yapmadan durabilirsiniz? Cevapla Cilt Soruları Bakım Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Bihteeerrr Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Her gün atopik cildime uygun bakım yaparım. Kortizonlu kremler kullanıyorum ayrıca doktor tavsiyesinde. 0 0 Yorumla
rekreasyonistt Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Genelde ayda 1 bakım yapıyorum ama gerekse aylarca yapmazdım. Cildimi gereksiz kimyasala maruz bırakmamaya özen gösteriyorum. 0 0 Yorumla
Biscolatagirl Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Asla duramam.1 gün en fazla olsun ama onda bile huzursuz olurum. Hiçbir şey olmasa nemlendirici en azından olmalı. 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Birinci haftanın sonunda kendimi mağarada gibi hissedip hemen yapıyorum 0 0 Yorumla
u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 5b cevap paylaştı. Hiç duramam 0 0 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 458 cevap paylaştı. 1 gün yapmadan durabilirim.. 0 0 Yorumla
xzywomen Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 94% 1 yıl Bir gün galiba yoksa dayanamam bağımsızlığa😂 0 0 Yorumla
_-_-_Öcüü-_-_ Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl 2 3 haftada bir sakal trasi oluyorum yetiyor 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 383 cevap paylaştı. On gun 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bir hafta 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 756 cevap paylaştı. bir kaç gün dururum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Her gün atopik cildime uygun bakım yaparım. Kortizonlu kremler kullanıyorum ayrıca doktor tavsiyesinde.
Genelde ayda 1 bakım yapıyorum ama gerekse aylarca yapmazdım. Cildimi gereksiz kimyasala maruz bırakmamaya özen gösteriyorum.
Asla duramam.1 gün en fazla olsun ama onda bile huzursuz olurum. Hiçbir şey olmasa nemlendirici en azından olmalı.
Birinci haftanın sonunda kendimi mağarada gibi hissedip hemen yapıyorum
Hiç duramam
1 gün yapmadan durabilirim..
Aylarca durabilirim heralde 😅
Bir gün galiba yoksa dayanamam bağımsızlığa😂
2 3 haftada bir sakal trasi oluyorum yetiyor
21 senedir yapmiom
On gun
Bir hafta
3 gün
bir kaç gün dururum
Uzun bı sure
Hergun mutlaka
Duramam
1
Ayda 1