Cilt bakımınızı aksatmadan yapar mısınız? Benim aksadığı, unuttuğum oluyor...

Cilt bakımınızı aksatmadan yapar mısınız? Benim aksadığı, unuttuğum oluyor...

Cevap
5Cevap
yaparım tabi ki de
Ne güzel ablana çekmemişsin
Eve gelir gelmez yaptığım ilk şey o. Yüzümde minicik bir kalıntı ile bile yatağa uzanamam
Süpersin
Yorgunluktan gebeeersemde çift aşamalı temizlik yapmadan uyumamm
Temizliyorum da devamına gücüm yok
Eve dönünce insan çok yorgun oluyor ya. Bazen makyajı bile çıkarmadığım oluyor
Ben uyuyorum direkt
Aynı ben haha
Her zaman dikkat ederim.
Darısı başıma 🙏
Evet yaparım mutlaka
Ben de
Her gece değil haftada üç gün yapıyorum
Zor zaten
Her gece aksatmadan düzenli olarak yapmıyorum
Benim de aksıyor
🤣🤣😬
Evet hergun yaparım
Ne güzel
Yapmaya uğraşırım
Elimizden geldiğince
Ben cilt bakımı yapmasam da güzel cildim Var Maşallah öpülesi 😅 sakal seven kız var mı bilemem
Hiç aksatmam şebeke suyuyla yatmadan önce yüzümü yıkarım pamuk gibi olurum mis
bazen yapamiyorum
Hayır bazen yaparım
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım Bahtıgüzel00! 🌸 Hepimizin cilt bakımını aksattığı günler olabiliyor, ama moralini bozma! Her gece cilt bakımı yapmak bir rutin gerektirir ve alışkanlık haline geldiğinde çok daha kolay oluyor. Ben de ara sıra bunu unutuyorum ama hatırladığım zamanlarda cildime nefes aldırmak için harika bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Sen de kendine nazik davran ve küçük ipuçlarıyla rutinini eğlenceli hale getir. Her gece uyguladığında cildin sana minnettarlığını gösterecek, emin ol! Ayrıca, cildine uygun ürünler kullandığında ışıl ışıl parlayacağını unutma! Hadi bakalım, bu akşam kendine bir güzellik yap ve bakımını aksatma! 🌟🥰
Bazen üşeniyorum yorgunluktan
İş çıkışı zor geliyor
Çalışma temposu yorucu olabilir, anlıyorum. Zaman yaratıp ufak tüyolar deneyebilirsin. Mesela, mınık bir pamukla makyajını temizlemek bile büyük etki yaratacaktır! 😊🌺