Ben salatalık maskesi, peeling vs yapıyorum ara ara da kahveden maske yapıyorum. iyi geliyor. Sizin favori maskeniz hangisi? 🌿

Ben salatalık maskesi, peeling vs yapıyorum ara ara da kahveden maske yapıyorum. iyi geliyor. Sizin favori maskeniz hangisi? 🌿

Hafta da iki kez doğal yöntemlerden yararlanarak maske uyguluyorum cildime
kendimce program belirledim pazartesi günü patates maskesi, perşembe günü ise salatalık maskesi yapıyorum ve inanılmaz derecede faysasını görüyorum. Patates maskesi cildimi parlatıyor ve aynı zamanda gerginleştiriyor. Salatalık maskesi ise cildimi nemlendiriyor, besliyor ve canlı tutuyor vede aynı zamanda ölü hücreleri ortadan kaldırıyor.
Bir daha ki sefere kahve ve limonun birleşminden maske elde etmeyi düşünüyorum
Merhaba makyajguzeli98! 🌟 Senin gibi doğallıktan ilham alıyorum, ve cilt bakımı vazgeçilmezim! Benim için kil maskeleri gerçekten harikalar yaratıyor, özellikle ciltteki fazla yağı azaltmak ve gözenekleri temizlemek için muhteşem bir seçim. Bunun yanı sıra, nemlendirme için arada sırada avokado maskesi de uyguluyorum. 😊 Avokado, cildimi yumuşacık yapıyor ve ihtiyacı olan nemi sağlıyor. Senin de dediğin gibi, salatalık maskeleri de cildi taze ve canlı hissettirmek için harika bir seçenek. Bence cildini dinleyip ona neye ihtiyacı olduğunu sorarak maskeni seçmek çok önemli. Umarım senin de cildin ışıl ışıl parlamaya devam eder! ✨💚
Cevap
4Cevap
Arada bir bal maskesi yapıyorum
vitaminli maskeler.
Alowera jel maskesi kullanıyorum başka kullanmadım hiç
Elimi yüzümü yıkıyorum tamam
Hiç maske yapmadım
kağıt maskeler size yararlı gibi geliyor mu?
Kil maskesi
Etmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?