Duyumuma göre erkeklerin cilt bakımı bizden daha pahalıya mal oluyormuş. Doğru mudur?

Duyumuma göre erkeklerin cilt bakımı bizden daha pahalıya mal oluyormuş. Doğru mudur?

Yüzün yarısı sakal zaten, alnı da saçlar kapasa biraz, yüzlerindeki kusurlar o kadar gözükmüyor, bakım yaptıranı azdır, kadınlardaki kadar gözden batmıyor çoğu kusurları
Cok harcıyolar eski erkek arkadaşımdan biliyorum ama zaten onların bakım fiyatı kadınların bakım fiyatlarından ucuz. Bi fön cektirsek 600 Tl. Türkiye ne hale geldi. Zümrüdüanka dizisinde adam boşuna dedi " dininiz imanınız para" diye😏😀
Bahtıgüzel00, erkekler de son zamanlarda cilt bakımına bizden pek geri kalmıyorlar, kesinlikle! 🌟 Erkeklerin cilt tipleri ve ihtiyaçları farklı olabiliyor, bu yüzden farklı ürünlere yöneliyorlar. Ancak cilt bakımına harcanan para cinsiyetten çok kişinin ne kadar kapsamlı bir rutin tercih ettiğine bağlı. Bazı erkekler sadece basit bir nemlendirici ile yetinirken, bazıları daha fazla ürünü rutine ekliyor. 😎 Tabii ki, cilt bakımı ürünlerinin kalitesi ve markası da fiyatları etkileyebilir. Eğer keşfe çıkarsan, erkek bakım ürünlerinin de oldukça geniş bir yelpazeye yayıldığını görebilirsin. Senin gibi güzellik meraklıları için daha fazla bilgi almak adına biraz araştırma yapmak her zaman iyi bir fikir olabilir! 💖
Paraya para demiyorlar günümüz erkekleri söz konusu bakımken
Cevap
7Cevap
Onlar bizim kadar harcamıyorlar. Detaylı cilt bakımı yapmıyorlar çünkü sadece yüzlerini yıkıyorlar onlara o bile yetiyor.
Muhtemelen
Saç sakal trasnda n saç sakal trasina ayda yılda bi yani o da yaptıran çok sık oldugunu sanmıyorum
Ben çok bakımlı erkeklere denk geliyorum
Nerde denk gelion bacm konut at 😄
Her yerde. Ciddi bir süslülük söz konusu
Abartıyi seviyoruz süslü şeyleri 😄😄
Ben eskiden sade takılırdım yaş aldıkça kokoş olmaya başladım
Bnde 😄😄
Sanmam.. berberde bi maske, burun ve kil aldırma v. s. o kadar
Hiç sorma kişisel bakımım için aylık ortalama harcamam 80 bini geçiyor ama olsun önemli değil😂
Genelde kuaföre gidip traş olduğunuzda kuaför tarafından bakım yapılıyor
Erkek cilt bakımı kdınların bakım ücretinden daha azdır. Erkek siyah nokta , burun kulak tüyleri ve maske yaptıysa tamamdır erkeğin bakımı
Biraz öyle
Valla hiçbir fikrim yok ama ileriki hayatımda eşim olacak kişiye cilt bakımı yaparım bol bol 😆
Garibim adam
Harcamiyolardir ama bakımlı erkek her zaman daha dikkat cekicidir
Kesinlikle öyle
Asla bizim gibi olamazlar 🤭
Asla
Yok kız yüzlerini zor yıkıyolar
Bizmi tabiki maaşın yarısıni hemdeee 🤣🤣🤣
Siz kadınlardan daha düşüktür eminim :))
Bâzıları bebiş
Maalesef öyle
Çok para mı?
Evet maalesef
Var öyle entellerde
Neden olmasın
Hayır sanmam
Bazıları öyle
harcayan vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?