Kızlar bana cilt bakım urunleri tavsiye eder misiniz?

Dermokozmetik ya da dogal urunler ve markalar olabilir. Cildim karma. T bolgesi yagli. Yanaklar normal/bazen kuru diyebilirim. Yanak bolgelerimde ve boynuma dogru sivilceler var biraz biraz. Boynumda tek tuk. Yanaklarimda biraz.

Dermotologa gittim 3 yil once. La roche posay in yikama jeli ve kremini önermisti. Kullandim. Ilk baslarda iyi geldi sivilceleri de söndürmüştü ama simdi cildim alisti mi bilmiyorum ya da icerigi mi degisti. Pek begenemiyorum. Ve jeli yanak bolgemi cok kurutuyor ondan hoslanmiyorum. Ben sebumu boyle cekip goturmeyen, yanaklarimi kurutmayan, nem veren bir jel ariyorum.

Yuz yikama jeli, nemlendirici, serum, gunes kremi vs onereceginiz hangi urunler olur?

Kızlar bana cilt bakım urunleri tavsiye eder misiniz?
Cevapla