Dermokozmetik ya da dogal urunler ve markalar olabilir. Cildim karma. T bolgesi yagli. Yanaklar normal/bazen kuru diyebilirim. Yanak bolgelerimde ve boynuma dogru sivilceler var biraz biraz. Boynumda tek tuk. Yanaklarimda biraz.
Dermotologa gittim 3 yil once. La roche posay in yikama jeli ve kremini önermisti. Kullandim. Ilk baslarda iyi geldi sivilceleri de söndürmüştü ama simdi cildim alisti mi bilmiyorum ya da icerigi mi degisti. Pek begenemiyorum. Ve jeli yanak bolgemi cok kurutuyor ondan hoslanmiyorum. Ben sebumu boyle cekip goturmeyen, yanaklarimi kurutmayan, nem veren bir jel ariyorum.
Yuz yikama jeli, nemlendirici, serum, gunes kremi vs onereceginiz hangi urunler olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer