Banyo yaptım ama üstüme bir tüp krem sürmem gerekiyor kirlenmiş mi olacağım?

Uyuz oldum arkadaşlar çok utanıyorum ama bu illete yakalandım. Doktor krem yazdı 3 tüp. Sabah yıkandım ama bugün tekrar sudan geçip 3 gün boyunca tüpleri kendime boca edeceğim bugün 1 tüp yarın diğer tüp sonra diğer tüp komple vücuda sürülecek çünkü tekrar tekrar çıkıyor Allah'ın belası şey. Bir de hap yazdı. Yani bunları sürünce kirlenmiş olacağım ama ne yapalım geçsin de. Çarşafı da yeni değiştirdim ama sağlık, ne yapalım

Güncellemeler
+1 yıl
Süreceğim şey böyl ie çamur gibi ben şeffaf renkte sanıyordum ama 3 gün yıkanılmayacakmış. Bu süreçte dışarı çıkmamak gerekirken aklı evvel doktor rapor yazmadı. Bazı doktorlar cidden m@l. Mecbur yıkanacağız tekrar. Sonra akşam diğer tüpü tekrar sür...
Banyo yaptım ama üstüme bir tüp krem sürmem gerekiyor kirlenmiş mi olacağım?
Cevapla