Çayın iltihap arındırıcı özelliği var, gözde çıkan arpacık için önerilir örneğin. Peki sizler çay poşetlerinden arındırıcı maske yapıyor musunuz?

Çayın iltihap arındırıcı özelliği var, gözde çıkan arpacık için önerilir örneğin. Peki sizler çay poşetlerinden arındırıcı maske yapıyor musunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayır ben yapmadım hiç. ama faydası olabilir
Faydası olduğunu söylüyorlar
Öyle miymiş? 🙄🙄Hiç bilmiyordum. Kahve telvesinden maske yapan gördüm. Bundan hiç görmediğim için haberim yoktu.
Evet ben denedim bunu. Temiz bir his bırakıyor diyebilirim
Ben de denerim demek isterdim ama poşet çayı en son üniversitede alıyor idim. Evde kullanmazlar.
Ben deneme için onlu paket almıştım.
Ben yüzlü alıyordum.
Onlusu olduğu hakkında bilgim yoktu.
Var mini boy. Hem içtim hem değerlenmiş oldu :)
Sen şimdi kahve telvesinden de maska yapıp güzellik beklersin.
Yaptım ki
10 yıl gençleştin şu an abla.
Kesinlikle oldum 97
Denemedim ama çayın bi faydası olacağını sanmıyorum
Güzel temizliyor
Allah kimseyi yoklukla sınamasın. İbanını atta sana para atayım uğraşma böyle saçma sapan işlerle
🤣🤣🤣🤣
Ben yapmıştım hic bi ise yaramıyor bosuna yapmayın
Onun yerine doktora görünürüm
Nickin çok şeker
Muah🤍
Hayır asla
Ben denedim güzel
Poşet çay alacak para mı var?
Ucuz ki
Hemen alıp yapayım o zaman.
Daha önce hiç yapmadım
Hayr ya kalsn
Ben denedim çok güzel temizlik hissi veriyor
Yapmadım
Yapmadım
yapmadım
Ben yapmadım hiç