Kızlar benim cildim hassas yüzümün bu kısmına 3 kere ağda yaptım ve tahriş oluyodu hep sonra böyle kahverengi lekeler oluştugunu gördüm bıraktım yaklasık 2-3 aydır yapmıyorum bu lekeler gider mi
Yüzüme ağda yapınca tahriş oldu ve lekeler oluştu. Bu lekeler gider mi?
İşte ben bu yüzden yüze ağda yapılmasını pek doğru bulmuyorum. Çünkü sonra ciltte hem leke bırakıyor bu şekilde hemde iz falan oluşuyor. Onun yerine bence yüzdeki tüyleri dökmek için karınca yağı kullanabilirsin. Karınca yağı yüzdeki tüyleri hızlı bir şekilde döker ve kıl köklerinin zayıflamasını sağlar oldukça etkili bu yöntem tavsiye ederim.