Yüzüme ağda yapınca tahriş oldu ve lekeler oluştu. Bu lekeler gider mi?

Kızlar benim cildim hassas yüzümün bu kısmına 3 kere ağda yaptım ve tahriş oluyodu hep sonra böyle kahverengi lekeler oluştugunu gördüm bıraktım yaklasık 2-3 aydır yapmıyorum bu lekeler gider mi
Yüzüme ağda yapınca tahriş oldu ve lekeler oluştu. Bu lekeler gider mi?
Yüzüme ağda yapınca tahriş oldu ve lekeler oluştu. Bu lekeler gider mi?
Cevapla