Güneş kremine vereceğiniz maksimum miktar nedir?

#biodermaphotoderm
Güneş kremine vereceğiniz maksimum miktar nedir?

#biodermaphotoderm
Güneş eskisi kadar masum değil cilt kanseri ve lekeleri için uv ışınları ile ateş ediyor resmen artık. O yüzden sağlık söz konusuysa para açısından cimri davranmam en iyisi hangisiyse ve cilt tipime hangisi uygunsa onu alırım fiyata bakmadan
Katılıyorum bu görüşe
490tl verdim 200 ne ki😄 güneş kremi konusunda hassasım, erken yaşlanmak ve güneş lekelerine karşı ucuz birşeyler kullanamam. Beyaz tenliyim ekstra dikkatli olmam lazım
Kesinlikle
Cevap
7Cevap
Hayır tabi ki de vermem. çünkü çok pahalı
Evet canım
Veririm çünkü en ucuzu bile 300’den başlıyor ckskxlsl
Uygunu var
La roche posay'e veriyorum, cildime feda olsun 🧖♀️
Çok popüler bir ürün
güneş kremine ihtiyaç duymuyorum hiç evden dışarı çıkmadığım için
Olur mu öyle
Veririm çünkü cildim önemli. Vermişligim de var veriyorum da
Ben de öyle
Aldığım 2 güneş kremi var, Bioderma ve La Roche Posay. Hangi fiyata olursa alıyorum mecbur 🫠
Benim de favori ikilim onlar
Vermem. Parmak kadar kremi kol kadar paraya satıyorlar.
Bu nasıl söz :)
Almıyorum ne gerek var? Plajda kullanmak için küçük boy alırım bi yaz yeter. Kışın ne gerek var kullanmaya. ? Önceden şart degildi kullanmak devamlı.
Şart değil halen de
Güzellk uzmanları güneş kremini sürmeden çıkmayın gün içinde sürekli tazeleyin diyor. Yaz kış
Tanıdığımdan sıfır karla 300 küsüre aldım normal fiyatı 500 lerdeydi
Hangi marka
Bilinen bir şey değil ama ben yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum
Inan bilmiyorum ama iyi bir gunes kremi 25 euro civari sanirim.
Veriyorum çünkü bilmediğim marka ve ürünü yüzüme asla kullanmam
Temmuzun ortasında Antalya'ya tatile giderken güneş kremine 1048tl civarı vermiştim.
Markası nedir
Lancaster, Sun Beauty
Çok iyi bir krem
Evet seviyorum bende.
200den aşağı güneş kremi var mı max 500 veririm
Var ama yeni markalar
Solenta bakıyorum 450-500 bandında indirim bekliyorum. Az kaldı benim
Veriyorum mecbur zaten makyaj yapmıyorum güneş kremi olmazsa lekeleniyor yüzüm
Tatile gideceksem veriyorm mecbur
Eğer koruyucu ise evet
Fiyatı benim için önemli değil
Mecburen veriyorum
Evet gerekli
Keşke gerekmese ama...
Evet
50 lira bile vermem
Neden
Gerek bulmuyorum çünkü ben yanmayı seviyorum
veriyorum
Veriliyor
Fiyatlar çok yüksek
Evet fiyatlar yüksek
350 tl verdim
Bioderma mı
Evet
Verilir niye verilmesin
vermem
veriyorum
Veririm, verdim de.
veririm
Vermem
ucuza bulamıyoruzki
Kısım veriyorsan ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?