50+ faktör olmasına, cildimde kolay emilmesine, iritasyon yapmamasina, beyaz topaklanmalar olmamasına, skt tarihine, suya tere karşı akmamasina ve yapısına dikkat ediyorum.☀️
Güneş kremi satın alırken ilk önce, üründe SPF ibaresi yer almalıdır. Bunun yanı sıra UVB ve UVA'ya karşı etkili olması da güneş kreminin özelliklerini göstermektedir. Güneşin zararlı ışınlarından korunmak için özellikle ürünlerin 30 koruma faktörlü ve üzeri olmasına özellikle dikkatetmek gerekir.
Dikkat ettiğim fazla bir şey yok, lekelenmemesine dikkat ederim. Bir de sürerken dağılmasını isterim, koruyucu olmasa da olur beyaz tenliyim doğal bronz olmasına önem gösteririm.
Bioderma photoderm 50 spf güneş kremini kullanıyorum. Yüzümde asla yağlı görünüm olmuyor, cildimle bütünleşiyor. Ben hatta makyaj bazı gibi kullanıyorum. Makyajımın daha fazla yüzümde kalmasını sağlıyor. Hem uv ışınlarından korunuyorum hem de makyajımın kalıcılığı artıyor. Yüzümde sivilce yapmadı. Çok memnunum
Özellikle cilt tipimi iyi bilmem gerekiyor. Yagli cilde sahipsem sivilce olustirablir güneş kremleri bende cogu gunes kreminin akneli ciltler icin olani var onlardan tercih ediyorum. Ayrica gunluk kullanima korumasi cok yuksek değilde orta olan bir gunes kremi tercih ediyorum.
Benim cildim hemen kustuğu için kolay kolay bişey kullanamıyorum numune falan olsa onlardan alabiliriz bence değilse koskoca krem kullanamayınca kenarda bekliyor
Krem manifestosu: Cilde sürülen her türlü krem ve losyon emilir ve kana geçer, dolayısıyla bunlarda bulunan kimyasallar da tüm vücudu etkiler. Cilde sürülen kremin emniyetli olabilmesi için o kremin “yenebilir” olması gerekir. Bir krem yenmiyorsa onu cilde de sürmemek gerekir.
Tam da şu anda ihtiyacım olan 😻Benim de tercihim en hassas v düşük ciltler dahil tüm ciltlerde yüksek koruma sağlayan bioderma Photoderm Lait ULTRA SPF50+ güneş kremi
Benim için güneş kreminde olmazsa olmazlar yüksek korumalı olmalı ve cildimi nemlendirmesidir. Yağlı ve karma bir cilt tipine sahibim yaşım itibariyle yirmibeş yaşından sonra vücudum daha fazla neme ihtiyaç duymaya başladı. Güneş kremi için bence olmazsa olmaz iki şey koruma ve nemlendirmedir.
Güneş kreminde kesinlikle güneşten korumasına dikkat ediyorum. Aynı zamanda denize veya havuza girerken akmaması ve korumaya devam etmesi çok önemli. Aynı zamanda yüzüm yağlanmaya meyilli olduğu için, yağlı bir his bırakmaması çok önemli.
Bioderma Photoderm Lait ULTRA SPF50+ süt dokusunu merak ettim, umarım hediyeyi alırım ve deneme fırsatım olur!
güneş kreminde ilk önceliğim koruma faktörü ve içeriği oluyor. Tabii cildime uygun olması önemli. Marka da güvenilir ürün seçebilmem için iyi bir detay. Bioderma gözüm kapalı güvendiğim markalardan. Eee o zaman bu yaz herkes Bioderma ile #CildiniGüçlendir sin
#cildinigüçlendir güneş kremi kendi görevini öncelikle bi yerine getirmeli ve yeni lekelere asla izin vermemeli. Tabii bunun yanında eskileri de yok etse hiç fena olmaz :) cilt tonu eşitsizliği de çok popüler bu ara ona da el atsın göz yakmasın bir de çabucak temizlensin gözenekler tıkamasın :)
Pahalı olanı almak daha mantıklı her yönden eğer maddiyatınız yetiyorsa güneş kremi bakımından ucuza kaçmak saçma olur, maddi durum yetmiyorsaki türkiyede yetmemesi çok normal o zaman bir şey diyemem
Bazi güneş kremleri kalıp gibi kalıyor bazıları güneşin altında çok terletiyor yüzü sivilce yapıyor matt olsun isterim ve kolay emsin cildim tabi cilde baglı birazda
Cildim kesinlikle hassas değil ama güneşte çok kalacaksam (uzun süren dalış ve yüzmeyi çok severim), koruması yüksek ve olabildiğince kaliteli ürünleri tercih ederim...
kaç faktör olduğu önemli ve su bazlı olmasına dikkat ediyorum cildim yağlı olduğu için su bazlı kullanmazsam sivilce yapıyor. çocuklar için olanlardan alıyorum genelde çünkü beyaz tenliyim bronzlaşamıyorum ve canımı fena acıtıyor güneş yanıkları. fiyat önemli değil hep influencer tavsiyelerini takip ederim ama benim için en önemlisi su bazlı olması. yağlılık hissi bırakmadan hemen emilmesi çok önemli sonuçta her gün kullanıyoruz ve yüzümde yokmuş gibi hissettirmesini isterim
Yeni nesil filtreler olmasına özen gösteriyorum komodojenik içerikler içermemesine gün içinde tazelenebilir yapıda olmasına sivilce çıkartmamasına yağlı hissiyatı bırakmamasına spf ve PA++++ değerlerinin yeterli miktarda olmasına özen gösteririm
En en önemlisi spf miktarı yazın mutlaka 50spf+ kışın 30 ile 50 spf arası seçmek önemli diğeri dry toch özelliğinde olması yani hızlı emilmesi yapış yapış olmaması beyazlık Bırakmaması sonra da her ürün İÇİN geçerli olan cilt tipime ve cilt problemime (akne, leke) uygun ürünler olması
Güneş kremi kesinlikle çok önemli bir konu özellikle normal nemlendiriciler göre daha çok tercih ediyorum çünkü birincisi cildi çok diri tutuyor ikincisi nemlendirme açısından diğer kremlere göre daha iyi bir fayda sağlıyor ve her şeyden önemlisi kesinlikle yaşlanma karşıtı olması Niveanın 50+ yüz kremlerine kesinlikle göz atın derim kızlar
Güneş kremlerinin özellikleri hem UVA hem de UVB filtreleri içermeli, deriden iyi emilmeli, deriyi nemlendirmeli, suya, terlemeye ve sürtünmeye karşı dayanıklı olmalı, etki süresi uzun olmalı, kolay sürülebilmeli, zararlı maddeler içermemeli, tahriş etmemeli, alerjen olmamalıdır.
Güneş kremi kullanmiyorum. İlk gün güzelce güneşte yaniyorum. 3 gün denize gitmiyorum ki vücudumun kırmızılığı düzelsin. Sonrada bronz bir vücutla devam ediyorum 😂
Dışarıya çıkarsam gölgede bulunmayı tercih ediyorum. Balkona falan çıkıyorsam kesinlike güneşsiz saatlerde. Hava sıcak; bir de güneş ışıklarını mı çekeyim?
Güneş kremimi seçerken ben suya girdiğim zaman akmamasına ve gün boyu üzerimde kalıcı olmasına dikkat ederim ederim ki sonuç olarak akşama yoğurt sürmek zorunda kalmayayım :)
Güneş kremi de neymiş biz marasliyik zaten hepimiz esmeriz sıkıntı yok yani esmer olmayanda yazın oluyo benim arkadaş beyaz benden daha esmer ama şu an
Yağlı parlak bir görünümde olmamasına beyaz kalıntılar bırakmamasına gün için kusma yapmamasına ve kaliteli koruyuculuğu yüksek olmasına dikkat ederim ve edilmeli edelim arkadaşlar
50faktör olması, suya dayanıklı olması, UV ışınlarına karşı filtresi olması, kolay emilir olması, nemledirici özelliği olması, cikt tipime uygun olması 🥰😘 umarım beğenirsiniz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
755Cevap
ambalajında "Güneş Kremi" ifadesinin yer alması benim içim yeterli bir kriter
bi de kocaman sayı yazcak kocaman yazmazsa olmaz
50+ faktör olmasına, cildimde kolay emilmesine, iritasyon yapmamasina, beyaz topaklanmalar olmamasına, skt tarihine, suya tere karşı akmamasina ve yapısına dikkat ediyorum.☀️
Cildimde kolay emilmesine,
Suya ve tere karşı dayanıklı olmasına,
Kolay sürülebilir bir yapıda olmasına,
Ciltte beyazlık bırakmaması,
Bunlar bazıları...
Güneş kremi satın alırken ilk önce, üründe SPF ibaresi yer almalıdır. Bunun yanı sıra UVB ve UVA'ya karşı etkili olması da güneş kreminin özelliklerini göstermektedir. Güneşin zararlı ışınlarından korunmak için özellikle ürünlerin 30 koruma faktörlü ve üzeri olmasına özellikle dikkatetmek gerekir.
Dikkat ettiğim fazla bir şey yok, lekelenmemesine dikkat ederim. Bir de sürerken dağılmasını isterim, koruyucu olmasa da olur beyaz tenliyim doğal bronz olmasına önem gösteririm.
50 faktör, uygulaması kolay, emilimi çabuk ve hassas ciltler için olması lazım
Bioderma photoderm 50 spf güneş kremini kullanıyorum. Yüzümde asla yağlı görünüm olmuyor, cildimle bütünleşiyor. Ben hatta makyaj bazı gibi kullanıyorum. Makyajımın daha fazla yüzümde kalmasını sağlıyor. Hem uv ışınlarından korunuyorum hem de makyajımın kalıcılığı artıyor. Yüzümde sivilce yapmadı. Çok memnunum
Özellikle cilt tipimi iyi bilmem gerekiyor. Yagli cilde sahipsem sivilce olustirablir güneş kremleri bende cogu gunes kreminin akneli ciltler icin olani var onlardan tercih ediyorum. Ayrica gunluk kullanima korumasi cok yuksek değilde orta olan bir gunes kremi tercih ediyorum.
Benim cildim hemen kustuğu için kolay kolay bişey kullanamıyorum numune falan olsa onlardan alabiliriz bence değilse koskoca krem kullanamayınca kenarda bekliyor
Krem manifestosu: Cilde sürülen her türlü krem ve losyon emilir ve kana geçer, dolayısıyla bunlarda bulunan kimyasallar da tüm vücudu etkiler. Cilde sürülen kremin emniyetli olabilmesi için o kremin “yenebilir” olması gerekir. Bir krem yenmiyorsa onu cilde de sürmemek gerekir.
Tam da şu anda ihtiyacım olan 😻Benim de tercihim en hassas v düşük ciltler dahil tüm ciltlerde yüksek koruma sağlayan bioderma Photoderm Lait ULTRA SPF50+ güneş kremi
Benim için güneş kreminde olmazsa olmazlar yüksek korumalı olmalı ve cildimi nemlendirmesidir. Yağlı ve karma bir cilt tipine sahibim yaşım itibariyle yirmibeş yaşından sonra vücudum daha fazla neme ihtiyaç duymaya başladı. Güneş kremi için bence olmazsa olmaz iki şey koruma ve nemlendirmedir.
Güneş kreminde kesinlikle güneşten korumasına dikkat ediyorum. Aynı zamanda denize veya havuza girerken akmaması ve korumaya devam etmesi çok önemli. Aynı zamanda yüzüm yağlanmaya meyilli olduğu için, yağlı bir his bırakmaması çok önemli.
Bioderma Photoderm Lait ULTRA SPF50+ süt dokusunu merak ettim, umarım hediyeyi alırım ve deneme fırsatım olur!
#CildiniGüçlendir
güneş kreminde ilk önceliğim koruma faktörü ve içeriği oluyor. Tabii cildime uygun olması önemli. Marka da güvenilir ürün seçebilmem için iyi bir detay. Bioderma gözüm kapalı güvendiğim markalardan. Eee o zaman bu yaz herkes Bioderma ile #CildiniGüçlendir sin
#cildinigüçlendir güneş kremi kendi görevini öncelikle bi yerine getirmeli ve yeni lekelere asla izin vermemeli. Tabii bunun yanında eskileri de yok etse hiç fena olmaz :) cilt tonu eşitsizliği de çok popüler bu ara ona da el atsın göz yakmasın bir de çabucak temizlensin gözenekler tıkamasın :)
Pahalı olanı almak daha mantıklı her yönden eğer maddiyatınız yetiyorsa güneş kremi bakımından ucuza kaçmak saçma olur, maddi durum yetmiyorsaki türkiyede yetmemesi çok normal o zaman bir şey diyemem
Bazi güneş kremleri kalıp gibi kalıyor bazıları güneşin altında çok terletiyor yüzü sivilce yapıyor matt olsun isterim ve kolay emsin cildim tabi cilde baglı birazda
Üç faktöre dikkat ederim
-İçeriğinde kimyasal olup olmadigina
-orjinal olup olmadığına
ve arlerjik reaksiyona sebebiyet verip vermeyeceğine bakarım
Cildim kesinlikle hassas değil ama güneşte çok kalacaksam (uzun süren dalış ve yüzmeyi çok severim), koruması yüksek ve olabildiğince kaliteli ürünleri tercih ederim...
kaç faktör olduğu önemli ve su bazlı olmasına dikkat ediyorum cildim yağlı olduğu için su bazlı kullanmazsam sivilce yapıyor. çocuklar için olanlardan alıyorum genelde çünkü beyaz tenliyim bronzlaşamıyorum ve canımı fena acıtıyor güneş yanıkları. fiyat önemli değil hep influencer tavsiyelerini takip ederim ama benim için en önemlisi su bazlı olması. yağlılık hissi bırakmadan hemen emilmesi çok önemli sonuçta her gün kullanıyoruz ve yüzümde yokmuş gibi hissettirmesini isterim
Yeni nesil filtreler olmasına özen gösteriyorum komodojenik içerikler içermemesine
gün içinde tazelenebilir yapıda olmasına
sivilce çıkartmamasına
yağlı hissiyatı bırakmamasına
spf ve PA++++ değerlerinin yeterli miktarda olmasına özen gösteririm
En en önemlisi spf miktarı yazın mutlaka 50spf+ kışın 30 ile 50 spf arası seçmek önemli diğeri dry toch özelliğinde olması yani hızlı emilmesi yapış yapış olmaması beyazlık Bırakmaması sonra da her ürün İÇİN geçerli olan cilt tipime ve cilt problemime (akne, leke) uygun ürünler olması
Güneş kremi kesinlikle çok önemli bir konu özellikle normal nemlendiriciler göre daha çok tercih ediyorum çünkü birincisi cildi çok diri tutuyor ikincisi nemlendirme açısından diğer kremlere göre daha iyi bir fayda sağlıyor ve her şeyden önemlisi kesinlikle yaşlanma karşıtı olması Niveanın 50+ yüz kremlerine kesinlikle göz atın derim kızlar
Güneş kremlerinin özellikleri hem UVA hem de UVB filtreleri içermeli, deriden iyi emilmeli, deriyi nemlendirmeli, suya, terlemeye ve sürtünmeye karşı dayanıklı olmalı, etki süresi uzun olmalı, kolay sürülebilmeli, zararlı maddeler içermemeli, tahriş etmemeli, alerjen olmamalıdır.
Güneş kremi kullanmiyorum. İlk gün güzelce güneşte yaniyorum. 3 gün denize gitmiyorum ki vücudumun kırmızılığı düzelsin. Sonrada bronz bir vücutla devam ediyorum 😂
Dışarıya çıkarsam gölgede bulunmayı tercih ediyorum. Balkona falan çıkıyorsam kesinlike güneşsiz saatlerde. Hava sıcak; bir de güneş ışıklarını mı çekeyim?
Merhaba
Güneş kremimi seçerken ben suya girdiğim zaman akmamasına ve gün boyu üzerimde kalıcı olmasına dikkat ederim ederim ki sonuç olarak akşama yoğurt sürmek zorunda kalmayayım :)
Güneş kremi de neymiş biz marasliyik zaten hepimiz esmeriz sıkıntı yok yani esmer olmayanda yazın oluyo benim arkadaş beyaz benden daha esmer ama şu an
Yağlı parlak bir görünümde olmamasına beyaz kalıntılar bırakmamasına gün için kusma yapmamasına ve kaliteli koruyuculuğu yüksek olmasına dikkat ederim ve edilmeli edelim arkadaşlar
50faktör olması, suya dayanıklı olması, UV ışınlarına karşı filtresi olması, kolay emilir olması, nemledirici özelliği olması, cikt tipime uygun olması 🥰😘 umarım beğenirsiniz
İlk önce bir tarafımda deniyorum. Denerken yakmamasına, koku bırakmamasına alerji, vb oluşturmamasına çok dikkat ederim
Fiyatına dikkat ediyorum. Her şey aşşırı pahalı. Dandik bir ürüne ciddi miktarda para veremem. Fiyat performans çok önemli
Uzun süreli koruma, ciltte yapış yapış olmayan bir görüntü, kolay sürülmesi ve cildin kolay emmesi, yağlı olmayan bir görüntü ve sivilce yapmaması
Genelde koruyuculuk durumuna dikkat ediyorum zaten mümkün mertebe çok Güneşli havalarda cildin hastası olduğu için dışarı çıkmıyorum
Kalıcılık, suya dayanıklı olması, kolay uygulanabilir olması ve iyi dağılması ve parlamaması ve kullanıldığı belli olmaması.
Genelde güneş kremi kullanmam ama yazın özellikle sürekli araç kullandığım zamanlar çok lazım oluyor...
Markete giriyorum, kasiyer ablaya “abla güneş kremleri ne tarafta?” Diye soruyorum, rafa gidiyorum ve gözüme en güzel geleni alıyorum 😅
güneş kremi seçerken temiz içerikli olmasına dikkat ediyorum. biliyorum ki bioderma bu konu da çok iyi ve çok başarılı. #CildiniGüçlendir.
Özellikle nemlendirici mi değil mi ona dikkat ediyorum
Vucudu korumasına ve saglıklı kalmama yardımcı olmasına dikkat ediyorum
Yüzüm için güneş kremi bakıyordum, aslında tercih edebilirim. Koruması güçlü olmalı ve kolay emilmeli.
Bakım kremi ve aynı zamanda güneş kremi kullanıyorum
Ucuz olmasına skfkskk bence şu an en önemlisi o ucuz buldumu kap hemen
Göz altına uygulama pütürcük pütürcük oldu bende ve lütfen kullanmaya başladıysan mutlaka her gün aksatmadan uygula
İçeriği, waterproof olması, yeterli koruma sağlaması, bide kullandığım belli markalar dışında almıyorum
Ya tenimde sırıtmasın kaliteli olsun biraz açıcı vir etkisi olsun pek bir kriterim yok hu konuda kaliteli olması dışında
Bilmem ben bizim evde cekmecenin dibinde bulduğum tarihi 5 yıl önce geçmiş kremi kullanıyorum her yaz
Kaybetmeye o kadar alışmışım ki.
Burada bile kaybedesim var.
Hangisi yanlışsa benim adımı yazın.
🤣🤣🤣🤣
faktör seviyesine bakarım, tabii ki aradığım tüm özellikler Bioderma'da var. Photoderm, benim gibi başka kimlerin favorisi?
İçerik tabi ki ve cilt emiliminin nasıl olduğuna önemli olan fiyat değil spf, içerik ve yoğunluk
Vücuda krem gibi mi sürülüyor? Su gibi mi, ona dikkat ediyorum. Su gibi olanlar bir işe yaramıyor.
Geçen gün gratiste bir hanımefendi ile bu konuda konuştuk. Baya bilgilendirici oldu. Mesela ben 30 spf almalıymışım.
Güneş kremlerinin özellikleri hem UVA hem de UVB filtreleri içermeli deriden iyi emilmeli deriyi nemlendirmeli suya, terlemeye dayanıklı olmalı
Kremin özelliği zaten zararlı ışınlara karşı koruması aksi halde bi anlamı yok o yüzden UV koruyucu özelliği ön planda olmalı
hiç güneş kıremi kulanmadım bir kere yansamda bu keyfide yaşasam diye çok kaldım güneşte derim yansın diye amam nafile 😂😂😂😂
Yağlı bir cilt göstermemesi benim için önemli bir de bazı kremler sonradan sivilce yapıyor ve cilt tonunu esitleyen güneş kremlerini tercih ediyorum
Suya, kuma dayanıklı olmalı. Hemen üzerinden kaybolmamalı. Yumuşak ve kaygan olmalı. Leke bırakmamalı...
En son yaklaşık 4 sene önce almıştım eczaneden eczacı ph değeri mi iyi dedi en pahalisiydi. O zaman için 100 küsür liraydı.
kaliteli ve orijinal olanları tercih ediyorum başka bir şeye gerek yok bence ama bioderma gerçekten kaliteli bir marka
Gerçekten hem ıslak hem kuru cilde uygulanır olması çok güzel, koruyucu olması ve faktörü önemli oluyor, çok güzel bir yazı emeğinize teşekkür ederim.