Merhabaa 🌸
Normal fiyatı 300 küsürdü ama ben indirimli olarak 180 civarı bir fiyata aldım. Sizce bir nemlendirici için fazla bir fiyat mı?
Bu arada cildi ipek gibi yapıyor beğendim. 🧚🏻♀️

Merhabaa 🌸
Normal fiyatı 300 küsürdü ama ben indirimli olarak 180 civarı bir fiyata aldım. Sizce bir nemlendirici için fazla bir fiyat mı?
Bu arada cildi ipek gibi yapıyor beğendim. 🧚🏻♀️

500 e kadar yolu var
CeraVe 308tl olmuş ya. Ben aldığımda 230 du
Cevap
6Cevap
Normal bence. CeraVe kullanıyorum ben en son aldığımda 300 TL falandı.
@visnelibrowni_ fotoğraftaki nemlendirici çök küçük o kadar küçük bir şeye 300TL verdiysen bi akıl hastenisene gözük derim şiddetle öneriyorum 😂😂😂
kaliteli ve iyi nemlendirdiyse fiyat normal
Artık fiyatlar normal geliyor bana
antalya yeterince nemli sjsjsjs
Gece kremi almstm 120 tl
300 vermiştim
Güle güle kullan
Nemlendirici almam
200 veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?