Hangisi cildiniz için uygun?

+ 15 spf
+ 30 spf
+ 50 spf
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisi cildiniz için uygun?

Güneş kremlerindeki faktör sayıları, ürünün güneşe karşı ne kadar koruma sağladığını belirtir. Bu faktör sayıları, UVB (Ultraviyole B) ışınlarına karşı koruma düzeyini gösterir. Genellikle SPF (Sun Protection Factor) olarak adlandırılırlar. SPF sayısı, cilt üzerinde güneş yanığına neden olan UVB ışınlarının ne kadarını engellediğini belirtir.
SPF sayısı ile koruma düzeyi arasındaki ilişki genellikle aşağıdaki gibi ifade edilir:
SPF 15: Yaklaşık olarak UVB ışınlarının %93'ünü engeller.
SPF 30: Yaklaşık olarak UVB ışınlarının %97'sini engeller.
SPF 50: Yaklaşık olarak UVB ışınlarının %98'ini engeller.
SPF 100: Yaklaşık olarak UVB ışınlarının %99'unu engeller.
Bu sayılar genel bir tahmin olup, faktör sayısının artmasıyla koruma yüzdesi artar. Ancak, SPF 30'dan sonra ekstra koruma miktarı oldukça sınırlıdır. Örneğin, SPF 30 ile SPF 50 arasında çok küçük bir fark vardır ve SPF 100'ün de ekstra bir avantajı bulunmaz. Önemli olan, güneş kremi uygulamasını düzenli olarak tekrarlamak ve güneşe maruz kaldıktan sonra cildinizi korumak için diğer önlemleri almak (gölgelenme, koruyucu giysiler giyme vb.).
Dikkat etmeniz gereken nokta, SPF sadece UVB ışınlarına karşı koruma sağlar. UVA (Ultraviyole A) ışınları da cilt kanseri riski dahil olmak üzere cilt sağlığı üzerinde olumsuz etkilere sahip olabilir. Bu nedenle, geniş spektrumlu (broad spectrum) güneş kremleri tercih edilmelidir. Bu tür kremler, hem UVB hem de UVA ışınlarına karşı koruma sağlar ve ürünün etiketinde SPF yanı sıra "broad spectrum" ifadesini aramak önemlidir.
30 benim için hiç yeterli değil.
50 70 ve 100 en idealleri
50 den sonrasınu bulmak maalesef zor oluyor
paraya bakıyor para varsa her yerde var.
Şu an 30 faktör bebekler için güneş kremi kullanıyorum. Alerjim var güneşe karşı ama ayrı olarak benim alerjime ait losyonum falan olduğu için yeterli geliyordu fakat bu sefer 50 faktör alacağım, bitti zâten güneş kremim.
Cevap
4Cevap
+ 50 spf kullanıyorum
50 yoksa felaket kızarıyorum kesmiyo beni düşüğü...
Beni de
Param olursa +50 alıyorum ama genelde param olmadığı için 🤗
Beyaz ve hassas bir cilde sahip olduğum için +50 spf kullanıyorum
Cildim aşırı hassas. En az 50-60 spf.
Benim de öyle 50 min üstünü bulmak da zulüm
Yok be her yerde var.
Antalya'da 50'den düşük kullanilamaz.
Nasıl sıcaklık o
En iyisi 30 ne çok yüksek ne çok az 🦉
Alerjik olduğum için kuzum 50 üzeri özel kullanıyorum. Stresli olduğumda, işler yoğunsa, sınav varsa, düğün VS varsa ben bittim 🤣
Kullanmıyorum, evin içinde güneş yok ki😄
Hep evde değiliz sonuçta
Ben kendi adıma konuştuydum🙄
Sen de çıkarsın illa
50 spf
Canım seninkinin markası nedir
dermoskin
Teşekkür ederim canım
50 Şu an
50 benim de
50 spfden yanayım ben
50 faktor
50 spf
50 spf
+50 kullanıyorum
+50 ..
50 kullanıyorum
50..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?