Cilt Bakım Nisan ayında en çok hangi cilt bakım ürününü kullandın? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Nisan ayı favorilerin? 😆#Edamedaciltbakım 🌸 #EtatPur Güncellemeler+1 yıl Süper soru 🙋♀️ Nisan ayında en çok hangi cilt bakım ürününü kullandın? Cevapla Cilt Soruları Ürün Soruları Bakım Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 5,7b cevap paylaştı. Ben nemlendiriic kullandım ne çok bir da sayılır mı bilmiyorum ama diş macunu ve şampuan da kullandım :D 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl cilt bakım ürünü kullanmıyorum ki hatta bana kız kardeşim gel sana cilt bakımı yapayım bedava diyo yok diyorum 😂 1 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Oriflameden aldığım yüz nemlendirici sabun olabilir 1 0 Yorumla
ibrahimfurkan34 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Şu profil fotografını nasıl yaptın ya sordum ama cevap vermedin 0 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl Prequel uygulaması ile yaptım Yorumla ibrahimfurkan34 +1 yıl Teşekkürler Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 626 cevap paylaştı. Cildim çok güzel gerek duymuyorum 🤣 1 0 Yorumla
Matrix3535 Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Çeşme suyu kullanıyorum gayet memnunum😂 1 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Cerave nemlendirici favori cilt bakım ürünü🤩 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Tonik ve nemlendirici 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 391 cevap paylaştı. Çeşme suyu 1 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 544 cevap paylaştı. Su kullandim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben nemlendiriic kullandım ne çok bir da sayılır mı bilmiyorum ama diş macunu ve şampuan da kullandım :D
cilt bakım ürünü kullanmıyorum ki hatta bana kız kardeşim gel sana cilt bakımı yapayım bedava diyo yok diyorum 😂
Oriflameden aldığım yüz nemlendirici sabun olabilir
Şu profil fotografını nasıl yaptın ya sordum ama cevap vermedin
Prequel uygulaması ile yaptım
Teşekkürler
Cildim çok güzel gerek duymuyorum 🤣
Çeşme suyu kullanıyorum gayet memnunum😂
Cerave nemlendirici favori cilt bakım ürünü🤩
Tonik ve nemlendirici
Çeşme suyu
Su kullandim
Tonik
Krem