Sivilce geçtikten sonra altta hissedilen şişlik, sertlik için ne yapmalıyım?

  • Alnında yan yana iki orta boyutta sivilce çıktı. İz kalmasını istemediğim için hiç dokunmadım. Sivilce söndü, kızarıklığı azaldı, hafif kabuk bağlama durumuna geçti ama elimle dokunduğumda altta bir şişlik var. basına gelen vs varsa ne yapmalıyım
Sivilce geçtikten sonra altta hissedilen şişlik, sertlik için ne yapmalıyım?
Cevapla