
Yüzü soğuk su ilemi yıkamak daha sağlıklı sıcak su ile yıkamak mı?

Yüzü soğuk su ilemi yıkamak daha sağlıklı sıcak su ile yıkamak mı?
Merhaba,
Bence soğuk su ile yıkamak daha mantıklıdır. çünkü soğuk su ile yıkadığım zaman ben daha çok kendime geliyorum. ayrıca sıcak su ile yıkamak belki de cildi daha kızarmış gösterebilir. yani bu yüzden de de kişi sabah uyandığı zaman ya da bakıma göre bence soğuk suyu tercih etmesi daha mantıklı olacaktır. aynı zamanda kan akışına da iyi gelir soğuk su ile yıkamak
Merhaba,
Ben ılık suyla yıkamayı tercih ediyorum daha çok. Ama soğuk suyla yıkamak çok daha sağlıklı. Yüzü gergin tutuyor. Kan akışını arttırıyor. Aslında yararı büyük.
Soğuk su ile yıkamanın daha sağlıklı olduğu söyleniyor. Ay çok uzun zamandır fenomen olmaya çalışıyorsun ve hak ediyorsun da, neden halen fenomen olamadın ki 👀
Hiç bilmiyorum 2 ay falan oldu yazıyorum rehbere ama cevap vermiyor bekliyorum bakalım öyle. 😊
İstersen diğer konu rehberleriyle de iletişime geç. Belki onlar halleder ☺️
Bir kaç tanesine yazdım ama ksrehbere yaz dediler
Bu konuda Hayriş daha ilgili davranıyor ama o adminliği bıraktı. İstersen Hayrişe de yazabilirsin. Ksrehberin sana geri dönüş yapmadığını söylersen eğer sana yardımcı olabilir. Ksrehberle konuşabilir 🌸
Teşekkür ederim yardımcı olduğun için yazarım umarım geri dönüş alırım. 🥰
Umarım, rica ederim 🌸
💜💜
Cevap
13Cevap
Soğuk su ile yikamak. Sıcak su gözenekleri genişletiyor, soguk suysa daha diri ve canli bir cilt oluşturur.
Çok fazla soğuk su ile yıkarsan yüz felci olursun yap ama abartmadan ılık su ile de yıkayabilirsin sıcak su ile yıkarsan gözeneklerin arınır
Her sabah ılık su ile yıkar ve sıcak duştan çıkıncada soğuk su ile yıkarım yüzümü bence gayet iyi.
Soğuk su ile yikarsan iyi sıcak ile yikarsan sonuç sivilce!!!
Soguk suyla yikarim yillardir hatta yuzume buz mesaji filan yapiorum arada dinc yapio bni
Soğuk bakteriyi filan arındırır daha iyidir.
Soğuk suyla ama aşırı değil tabi. Sıcak suyla kesinlikle yıkanmaz.
çok soğuk olmamakla birlikte soğuk bence. çünkü soğuk cildi sıkılaştırıe vw canlı tutar...
Ilık ve soğuk, sıcak cildi kurutur.
Bence soğuk su ben soğuk suyla yıkıyorum hem ten rengini açıyor hem sıkılaştırıyor sıcak suyla yapınca benim yüzüm kızarıyor ve çok komik duruyor 🥲
Soğuk suyla von iyi geliyor
Soğuk su ile yıkamak daha iyi
Soğuk su ile yıkamak daha iyi geliyor
Soğuk su gözenekleri açar
Ilık su ile yıkamak en doğrusu sağlıklı
Normal su sıcaklığı işte ya iyidir
Soğuk su ile yıkamak her zaman daha iyi
Soğuk su her zaman
Soğuk su cilde her zaman daha faydalıdır.
Soğuk suyla daha sağlıklı bence.
Sıcak su sağlıklk değil
Ilık suyla yıkamak sağlıklı
Soğuk su daha sağlıklı
Ilık su ile yıkayalım anlaşalım
Ilık su ile ortam sıcaklığına göre ılık olmalı
Sıcak su ile kesinlikle yıkamamalısınız.
Ilıkla köpükleyip soğukla duruluyorum
Ilık suyla yıkamak gerekiyor
Ilık suyla yıkamak daha sağlıklıdır
buz gibi olursa iyi olur
Soğuk su ile
Soğuk
soğuk su bence
Soğuk su
Soğuuk
Soğuk su
soğuk su ile tabiki
Bılık su olsun
Soğuk su ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?