Cilt bakımı ile kafayı yemiş bir insan olarak sabah 4-5 farklı ürün kullanıyorum gün içinde de güneş kremimi tazeliyorum mutlaka.
Akşamı sayamadım😂
Akşamı sayamadım😂
Bir cilt bakımı uzmanı olarak söylüyorum ne kadar ürün kullanırsan o kadar cildine zarar verirsin cildini kendi haline bırak yalnız sabahları yüzün yıkarken doğal sabunlardan olan bıttım veya keçi sütü sabunu kullanabilirsin ama bu değilki aldımız cilt bakımı ürünleri iyi değil tabiki iyiler ama daha çok 30 yaş üstü hanımlar kullanıp yararlarını görebilirler senin yaşın genç ve cildin taze olduğu için her bir bakım ürününde cildini yıpratırsın yıpratmasan bile bir gün yapmazsan diğer günler cildinin bu alışkanlıktan yoksun kaldığı için çöktüğünü görebilirsin.
! Yenilen hiçbirşeyin yüze sürülemeyeceğinide bilmeni istiyorum
Hoşçakal
Cevap
1Cevap
Maskesiz peelingsiz 3 ürün
Maske ve peeling her zaman yapmıyorum haftada 2-3 kere
Aynen her şey pahalı, bide😅
Ben Hiç Kullanmadım
Değişiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?