Lisede sivilcelerime diş macunu sürmüştüm, yüzüm mahvolmuştu.

Lisede sivilcelerime diş macunu sürmüştüm, yüzüm mahvolmuştu.

Bu kadınlar neden bulduğu her şeyi yüzüne sürme gereksinimi duyuyor 😂😂ablamda sütleğen sürüp yanıyorum diye ortada gezmişti. Ne bu sizin yüzünüzle alıp veremediğiniz 😂😂
Cevap
8Cevap
Çok geçmiş olsun. sanırım diş macunu olmuştu benimde
Marka vermeyim siyah kömür maskesi vardı. Onu kullanmıştım. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu .2 gün öyle gezdim
Tarçın ve limon sürmüştüm yaktı. Internette okudugumuz her bilgi dogru degil maalesef.
beyazlatma etkisi olmayan diş macunu kullanmaliydin
Tonik kullanmıştım ertesi gün bütün yüzümün her tarafı sivilce içindeydi bir daha asla kullanmadım
7-8 sene önce sakalım için sarımsak sürmüşdüm ondan kötü bi şey olamaz
Bir arkadas aci bir sey surmustu diyet icinmis dilim yandi cok
Internette gördüm yapmaz olaydım yağlarımi yakar diye krmz biber sürdüm:')
yani bir şey diyemiyorum denize atlasan sönmez o acı
Tonik mahvetmişti bir kere cildimi o zamandan beri sürmem
Ben surmustum iyi bile gelmişti her cilt aynı olmiyor konu çok zararlı diyolar
Sanırım diş macunu
Yüzüme bilmediğim hiç birşeyi sürmem ilaç krem vss
Aklıma şey geldi 😂 annem biz çocukken denizde yanmistık bütün her yerimize vücudumuza yoğurt sürmüştü 😂😂 o zamanlar garibandık tabi güneş kremi filan bilmiyorduk ki
Hiç bir şey denemedim şimdiye kadar
buz surmekti herhalde
bişi sürmüyorum
Limon ve karbonat
Sadece hacışakir
jilet. D
Soğan
Ooo beybiiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?