Benim alnımda bir sivilce çıkmıştı kapatıcıyla kapatamadım. Sonra küçük yara bantlarından yapıştırmıştım :D
Sizin sivilcenizi kapatmak için yaptığınız en saçma şey neydi?

Benim alnımda bir sivilce çıkmıştı kapatıcıyla kapatamadım. Sonra küçük yara bantlarından yapıştırmıştım :D
Sizin sivilcenizi kapatmak için yaptığınız en saçma şey neydi?

Valla çok samimi söylüyorum düşündüm ama ben hiç sivilcemi kapatmaya çalışmadım. Hatta özellikle sivilcem varsa mümkün olduğunca az kimyasal kullandım.
Cevap
6Cevap
Nemlendirici kullanmak
Hiç o havada bile değilim ne olursa olsun okadar hersey sıkicıki bu günler geçen o içindeki volkan dolu günler yordu yoruldum batliyorum artık kendim kendime ettim kendim buldum kimseye acımayacaksn bu günlerim sadece benim şahidim
Alnımdaki sivilceyi kapatmak için kakül kesmiştim evden çıkmadan o da şekilsiz olmuştu 😭😭 yine aklıma geldi
Yara bandı, fondöten, buz koyarak izin biraz da olsa geçmesini sağla sarımsak sürme :))
Buz işe yarıyor mu hiç denemedim
En azından kızarıklık gider ya da deri kremleri var onlar sivilceyi söndürüyor
Artık tedavisi varya uğraşmayın cildinizin yıpratmayın
Sivilce problemim hiç olmadığı için bu konuda şanslıyım sanırım
Yara banti yapistirdim ve havasizliktan iltihaplandi kocaman oldu
Fazla yok zaten kapatma gereği de duymuyorum fazla olsaydı da kapatmazdım
Beyaz goz kalemi ile boyamaya calismak gsgd
Bütün yüzüme sivilce çizmiştim
Yarabandi takmıştım ben 😂
O kadar sıkıntılı bir sivilcem olmadı hiç.
Kapatmıyorum
Göz kalemiyle nokta koy ben gibi dursun
Saçma bir şey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?