Sonuçta bakım yaparken aynı zamanda diğer işlerimle ilgileniyorum. Yüzümde maske varken yemek yapabiliyorum veya bilgisayarda çalışabiliyorum. Aslında çok da zamanımı almıyor. Sen cilt bakımına günde kaç saat ayırıyorsun?

Sonuçta bakım yaparken aynı zamanda diğer işlerimle ilgileniyorum. Yüzümde maske varken yemek yapabiliyorum veya bilgisayarda çalışabiliyorum. Aslında çok da zamanımı almıyor. Sen cilt bakımına günde kaç saat ayırıyorsun?

Oturup 2 saat bakım yapmam çünkü şu an piyasada cildime zarar vermeyen bi ürün dahi yok. Yediğim içtiğimden bile kestim. Ben eğer maskesidir losyonudur jelidir kullanırsam heralde yüzüm rahmetli olur. O yüzden gerek yok arada öyle yağ masajı yaparsam yaparım (hindistan cevizi yağı veya zeytinyağı) onun harici her zaman soğuk suyla yıkarım bazen de nemlendiririm cildim kötü değil çünkü gerek yko 💅🏻
2 saat değil 10 dk da sokağa çıkarım ben giyinip hazırlanıp. Bu ne böyle, sonra evrim geçiriyorsunuz adam haklı... Birde erkekler sadece su sabunla bizden iyi görünüyor diye soru açıyorsunuz sonra, rahat bırakın biraz kendinizi... Beyler de modifiye olmuş demesin... Sizinki de bir tür bağımlılık
gerçekten fazla israf zaman israfı.. 2 saatte bir konu bir soru bankasından soru çözersin 2 saatte bir kitap bitirebilirsin yerine göre ya da yemek yapabilirsin yani 2 saat ciddi bir vakit rakam onu anlatmaya çalışıyorum
İşlerini yaparken maskeli durman veya bakım uygulamanın neyi abartı bilemedim. Öyle seviyorsan öyle yap ama sanırım korkudan dokayı böyle bir tepki veriyor ❤
Cevap
41Cevap
Yarım saat taş çatlasa 1 saat daha fazla değil
Abartı değil
İki sene sonra benim soracağım soru @վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
Eyvah eyvah 🤭
Aa hiç olur mu öyle bal. Tabi ki abartı değil
@վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 olması gereken 😂
Tabii ki 😂😂
Aslında pek öyle olmuyor. Bu tür şeyler bağımlılık yapıyor bende şu an neutrogena firmasına çalışıyorum. Baştan hiç girmemek daha iyi olabilir. sadece yüzümü yıkarım dediğim şey aslında çaktırmadan epey zamanımı götürüyor
Abartılık ya da süreden ziyade cilde günlük fazla bakım yapmak yarardan çok zarar verir. Cildi yormamak gerek. Mesela her gün maske uygulamak doğru değildir.
bence çok süper kendine bakman lazım hayatının en az 3 4 saatini kendine bakman için ayırman lazım... çünkü kendine ne kadar iyi bakarsan hayatın bir o kadar güzelleşir sevgilerle...😎😏😊👌
Cok zaman gidiyor gerçekten, tirnagi ayri saci ayrı kaşı ayri yüzü ayri agdasi kolu bacagi ayrı bir sürü iş bir de bunun makyaji ojesi vs de ekleniyor gunler yetmiyor
@mekcankiz selam
Sevgilin türk kızlarını bilmiyor işte türk kızları muşmula suratlarına boya badana yaparak güzel olurlar ee 2 saat normal az bile
Sen bildigini yap kendin için yapıyorsun herşeyi ileride belirli bir yaşa geldiginde yaşlandın demesini bilir sonra o fırsatı verme saglık için bakım için şart ne yapabiliyorsan kendin için...
En fazla yarım saat oda yüzümde maske varsa. Aşırı şeyler uygulamıyorum yüzüme zaten çok hassas yüzüm.
Her gun yuzune badana yapiyorsan onu temizlemesi 2 saat sürer tabi knk
Ikı sat cilt bakmı olmaz cildine eziyet sor bır uzmana soyler sana
Sevinmesi lazım dokununca pamuk gibi bi sevgilisi oldugu icin
Bu çocuğu sakın bırakma. Başkası olsa çoktan ayrılmıştı senden.
Bazıları işin işin bokunu çıkarıyon falan demiş, bence yok öyle bişi, bakım uzun sürebilir bence bunda bi sıkıntı yok bende saç bakımına, cilt bakımına, diş bakımına çok dikkat ederim ve bu işlerin ne kdr zaman aldığınıda iyi bilirim bence bi sıkıntı yok ama onun nasıl düşündüğü nedem böyle düşündüğü önemli oda kendi çapında haklı olabilir.
5 vakit namaz toplamda 1 saatini alır. Namaz kıl hiç değilse de ahiretliğin kurtulur.
olabilir normal ben yüzümü yıkıyorum diğer kızlardan daha bakımlı
her gun gereksiz
cildin de dinlenmeye ihtiyaci var
O kibarca söylemiş. Bence işin bokunu çıkartıyorsun
Abartı tabi ki en az 30 dakikadır benim için hatta 20 dakika sonrası vakit israfıdır
Gayet normal sevgilin bakımın "b"sinden anlamıyor başka bir şey yok ondan boş yapmış.
2 saat boyunca napıyorsun cildine. Fazla bakımdan yaşlanır cilt sdfk
Herkesin kendi kararı ben bir gün ayırırım sen 2 normal şeyler
Açıkçası yapmasan da sana bakımsızsın biraz kendine bak der.. o yüzden kimin ne dediğini takma.
Bu kadar kasma kendini
2 saat issizliktir tamamen
1 dk falan sabah aksam uyandıktan sonra ve yatarken yıkarım
Abartı değil kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle devam et
Günde en az bir saatim gidiyor. Yüzümü temizliyorum, tonik sürüyorum, serum sürüyorum bunları yap teker teker her seferinde yüzünün kurumasını bekle uzun sürüyor. En son yüzü nemlendirme. Koltuk altı genetial bölge kararması için krem sürüyorum. 15 dk at kılı fırçası ile kendimi fırçalıyorum baya uzun ya
@esma96 şu anda deneme aşamasındayayım ikinci kutuyu kullanıyorum koltuk altımda açılma var ama genetial bölgede pek yok
bu ne ya darth vader gibi :D
maske işlerini aksatmıyorsa 3 saatte yapabilirsin
valla bilemeyeceğim şimdi, bana göre 1 saat neyse de 2 saat cidden abartı. ben cildimin doğal yapısını bozmamak için kremden ve yüz jelinden başka bir şey kullanmıyorum, o da en fazla 10 dakika sürüyor
Şaka yaptığını söylersen herkes rahatlar. Günde iki saat ayırabilmen için podyumlardan inmiyor olman lazım. Ama neticede bu bir tercih. O şekilde rahat ediyorsam istersen 4 saat yap. Öz saygı meselesi bu
Hayır tabikide sen devam et bakma o paspala.
gayet normal süre. üstelik bu insanın kendine yaptığı bakım, iyi görünme isteği ve öz saygıdan gelir. arkadaşın neyine rahatsız olmuş anlamadım, ilginç.
Yani ben kendim her sabah once yikayip gül suyu tonigiyle pamukla siliyorum ardindan nivea nin yikama jeliyle kopurterek yikiyorum ve kremimi suruyorum bu yani benimki
Bence bakım iyidir benim komple cilt bakımımda 2 saat sürüyor
Kaşları al siyah noktaları temizle maske yap bekle derken 1 saati buluyor benim.
Her gün cilt bakımı yapmıyorum cildim bebek gibi
günde maske mi hayatta yapmam sadece yüzüme serum sürerim her gün oda 10 dk falan ben haftada bir gün 3 saat ya da daha fazlasina cilt ve sac bakiina ayiriyorum
unuttma fazla cilt ile ugrasmak cilte yarar degil zarardir kimyasallari olabilidkce en iyilerini seciyoruz ancak organik olanlardansa kimyasallar bir zaman sonra ciltte olusturduklari enkazlar ortaya cikiyor anlatabildim mi cildin bazen rahatlamasi gerek dinlenmesi gerek
simdi osmanli zamanina gidelim osmanlidaki sultanlar haftada bir gün ciltlerine bakim yaparlardi oda iki sey kil vee gül baska bir sey degil ana malzemeler bunlar üstelik kimyasal hic yok ve cok güzel olduklarindan bahsedilir onlar neden her gün yapmiyordu bakim yani gerek yoktu cünkü bir kere yeter cildini sakinlestir :)
Bana 10 dakika bile fazla geliyor kadin olarak.
Asko 2 saatlik ne yapıyorsun ya max 1 saat min 20 dk yani
Ne abartısı ya bu erkeklerin de ona vakit ayırmadığımız süre boyu her şey abartı oluyor az bile asko kendimiz için
Çok haklı 😄 En fazla 30 dakika olmalı bence. Bana kalırsa, bu kadar bakım cildini bile yıpratabilir.
onun zamanındamı alıyorsun tercih senin değilmi
Abla günde 2 saat boya yapsan ayda 900m² alan boyarsin en az astariyla. Sen düşün gerisini :)
Çok abartı abla naptın ne yapıyorsun o kadar? Çok merak ettim
Asla ben şahsen kız arkadaşımın bunu yapmasından memnun olurum
Yooo En İyisini Yapıyorsun Bakımlı Kadın Her Zaman Güzeldir
gerçekten 2 saat çok fazla geldi banada tabi bi erkek olarak biz alışkın olmadıgımızdan olabilir.
2 saat 2 saat. 2 saat nedir el insaf zamanına acı be insafsız :D
Yok. canim ne abartması 5 e çıkar sen onu
Makyaj çıkarmak 5 dakika, yüz temizlemek 2 dakika desem krem sürme de 5 dakikadan fazla sürmez. Benim bakımım 10 dakika falan.
İyi yapıyorsun, bakım yapmasan beğenmez
Açıkçası azmış senin. Yine neler var neler
ay ben pek oğraşmıyorum cildimle yani
O nerden biliyormuş ki ☺️
benim daha fazla sürüyo sdfghjk
kanka en fazla iki dakika bokunu çıkarmışsın sen.
Peki sevişirken ne söylüyor cildine :D
Abartı max 30 dk sürer günlük tüm bakımlarım
Sonra bakımsızsınız derler bize
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?