Paranızı daha çok bakım ürünlerine mi harcıyorsunuz makyaj malzemelerine mi?

Bakım ürünlerine
Makyaj malzemelerine
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Paranızı daha çok bakım ürünlerine mi harcıyorsunuz makyaj malzemelerine mi?

Makyaj malzemelerine. Sanki kıyamet gelecek gibi stokluyorum. Ama daha bir tek bi ruj bide maskarayı bi kaç kez kullandım. Sonumu çok merak ediyorum :D
Çok şükür hatunun 10 günde bir manikür pedikür ve fön falan Parasini ben seve seve veriyorum o da geri saçı kaşı falan harcıyor çok degil. Fakat ürünlere hem cilt hem cinsellik için kremlerine yatırıyor parayı
Cevap
6Cevap
Bakım için daha çok gidiyor
İkiside değil herşeyim fazlasıyla var bitirmeden daha yeniler pek almak istemiyorum azalınca ancak. Zaten bana hediyede çok ürün geliyor bazı firmalardan.
Makyaj malzemelerine daha cok harcıyorum coj fazla kullanmasa Bile almak hosuma gidiyor delilik gibi bisey
Makyaj yapmıyorum. Onun yerine bakım, işlem (cilt bakımı, ışık dolgu vb.) yaptırmayı seçerim.
Makyaj yapmıyorum, bakım ürünlerine harcıyorum.
Bakım için harcıyorum çok makyaj malzemesi kullanmam belirli birkaç tane alıyorum o kadar 🙂
bakıma para harcarım ama abes rakamlar dğeil.
bu yüden makyaj malzemem neredeyse yoktur
bakim urunlerine cok fazla para gidiyor zaten iyileri de cok yuksek fiyatlarda :(
Tabii ki bakım ürünlerine kötü bir cilde makyaj yapsan da güzel durmaz
İkiside Şıkkı Neden Yok Bakıma 18 Bin TL Makyaj malzemesinede 1-2 bin Harciyorumdur
İkisine de harcarım baya ama en çok bakım ürünlerine harcıyorum
Bakım yapmak varken neden makyaj yapayım ki?
Bir de, artık maymun açtı gözlerini derken, tam da makyaj malzemelerinin cilde bakım yapan içerikli üretilmelerini kastediyorum 😅
Bakınız fondöten yerine cilt nemlendirici bazlar 💗
Eskiden makyaj malzemelerine çok para harcardım sonra bakım ürünlerini aldıkça baktım makyaja gerek kalmıyor bende bakım ürünleri almaya başladım
soru çok güzel tebrik ederim
boyacıları badanacılarla bakımlılarla ayırır
ben bakıma harcarım
Yemeğe.. 🙊🙊🙊
Arada hoşuma giden sabun kolonya olursa kardeşime aldırttırırım😂🤣
Bakım iyi olunca makyaja gerek kalmıyor.
Cilt bakımının köpeğim tüm param ona gidiyor
Makyaj yapmadığım için bakım ürünlerine.
Makyaj malzemesine harcıyorum en çok
Yemek yemeye ve giyime harcıyorum 😂
Ikiside değil yemeğe ve sigaraya cok gidiyo
Bakım ürünleri 🤭
Bakım ve yemeğe harcıyorum.
C yemeklere ve kitaplara.😁
Bakım için daha çok gidiyor
İkiisne deee terapi gibi bir seyyy
her ikisine
Bakim tabi
Bunlara para harcamıyorum bedava geliyorrr
İkisine de yüklü meblağ ödeyip kullanmıyorum
Makyaja harciyorum
yemeğe harcıyorum
Yemeğe harcıyorum
İkisi de değil.
hiçbirine antikaya, süs eşyalarına sadece
hassas bi cildim olduğu için kesinlikle bakım
makyaj malzemeleri
Dönere :D fdasg
bakım temeli sağlam oturtmak lzm
Ev giderlerine 😂🤦♀️
Krem vs
Arabaya jdjsns
Cilt bakımı
Yemeğe harcarı m ben
Abur cubura
Bakım tabiki
Bakım
Makyaj
Alkole
Abur cubura 🤣🤣
Bakım ürünlerine
Bakım ve kırmızı ruj
Bakim
Finansal yatırım
Yemeğe harcarım ben
Bakım kesinlikle.
Bakım urunleri
C Param yok
hiçbiri yemeğe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?