Ben genelde üşengeçlikten sadece yüzümü nemlendiriyorum. Siz boynunuzu da nemlendiriyor musunuz?

Ben genelde üşengeçlikten sadece yüzümü nemlendiriyorum. Siz boynunuzu da nemlendiriyor musunuz?

Zaten nemlendiricinin en doğru uygulanma şekli boyun ve hatta göğüs bölgesine de uygulanmasıdır. Ben yüzüme boynuma ve göğsüme uyguladıktan sonra elimde kalanı omuzlarıma da sürüyorum :D
Cevap
6Cevap
sadece yüzüme
Bacaklarıma kadr heryerime sürüyorum yumuşacık pamuk gbi oluyorum 🤗
Boynuma sürerim tabii. Omuz kol bacak gövdeye de vücut nemlendiricimi sürerim.
Cildim çok kuru olduğu için her yerime sürmem gerekiyor 😿
Ben çok dikkat ediyorum buna ya hani dirseklerime bile uygularım yani elimde fazla kaldıysa :D
benim cildim normal olduğu için nemlendirici pek sürmüyorum. Zaten ihtiyaçta yok
her yeremize süre biliyorsak bi denemek isterim
Tabi oralar üvey mi..
Vazelinse başka yerlerde kullanıyoruz lazım oluyor
Tabiki boyunuma ve omzumada yapiyorum
Boynuma da sürüyorum ❤
Duştan sonra tüm vücut
Yetisebildigim her yere suruyorum
Yettiği yere kadar sürerim zararı olmaz😅
Yüzüme ve boynuma sürerim
yüz, boyun, dekolte/omuz bölgesi
Ben vacinama sruyomfjfjfjfjf
Büst her yere
boynuma da sürüyorum
Bende vücut için var
Boynuma da sürüyorum
Boynuma dekolte bolgesine sürüyorum
Tabi ki her zaman
her yerime
her yerime sürüyorum
Yüzüme
Her yerime
Sürüyorum boynuma da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?