Cildim benim için çok önemli olduğu için sabun seçimlerimde de bir o kadar dikkatli davranıyorum. Ben Savon De Royal Pearl Serisini tercih ediyorum. Siz cildiniz için neyi tercih ediyorsunuz?
Sıvı sabun
Kalıp sabun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cildiniz için sıvı sabun mu katı sabun mu tercih ediyorsunuz?
Ben sıvı sabun tercih ediyorum. Çünkü kuru bir cilde sahip olduğum için yüzüme katı sabun iyi gelmiyor. Cildimi kurutuyor o yüzden katı sabun tercih etmem ben genelde. Bence en güzeli sıvı sabun. Sıvı sabun en azından cildi falan kurutmuyor öyle.
Cilt için pH uyumlu sabunlar kullanılmalı. Bu aralık 7'ye yakın 7'nin biraz üstünde olmalıdır. Genellikle sivilceli yüzler için katı kullanılırken masaj ve leke giderici cilt sorunları için de jel temizleyiciler kullanılır. Fakat jel temizleyiciler bağımlılık yapar. Kullanmadığınız dönemlerde cildinizin ihtiyacı olur ve yan etki olarak sivilce ve lekeler çoğalabilir.
Her zaman sıvı sabunları daha hijyenik bulmuşumdur. Sonuçta katı sabunun üzerinde bir katman oluşuyor, dışarıyla teması yüksek, bana hijyenik gelmiyor ama sıvı sabun öyle değil :)
Yüze kullandigim sabun , dogal katkisiz, kokusuz yesil sabun, yani defne karisimli zeytinyagli sabun. Hem en ucuz hem cilt icin en saglikli temizleyici