Doktor küçük kapalı komedonlarım için roaccutane verdi ve kusma dönemi olmadan 2.5 ayda geçer dedi komedon için kullanan var mı
Kusma dönemi yaptı mı?
ne kadar sürede geçti?
Kusma dönemi yaptı mı?
ne kadar sürede geçti?
Ben sivilcelerim için kullanmıştım ama siyah noktalarim da oldukça fazlaydı. İlacın normal kullanım süresi 6 ay diye biliyorum. 6 ay içerisinde bütün sivilce ve siyah noktalarını kuruttu ve cildim şu an bebek poposu gibi. 2,5 ay roaccutane tedavisini de ilk defa duyuyorum bence başka bir doktora daha danışman iyi olur:)
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?