Cilt bakım ürünlerine maaşımın yarısını harcarken, erkek akadaşımın cildinin benden daha iyi olması adil mi?

Her ay maaşımın yarısını masada bırakıyorum ama asla erkek arkadaşım gibi bir cilde sahip olamıyorum. Bu haksızlık değil mi?
Cilt bakım ürünlerine maaşımın yarısını harcarken, erkek akadaşımın cildinin benden daha iyi olması adil mi?
Cilt bakım ürünlerine maaşımın yarısını harcarken, erkek akadaşımın cildinin benden daha iyi olması adil mi?
Cevapla