🥶 zavallı cildim kışın neye uğradığını şaşırıyor.. önce kuruyor sonra dökülüyor.. ve bu süreç acılı geçiyor nemlendirici sürdüğüm halde bu şekilde oluyor 🥺
Sizlerin de cildi kışın kuruyup pul pul dökülüyor mu?
Merhaba. Soğuyan havalar cildi kueitur, nemini alır ve cildi yıpratır. Bu nedenle kuru cilt tipine uygun olan günlük bakım kremi kullanımına dikkat etmekte her zaman fayda vardır.
Merhabalar. Yanlış nemlendirici kullanıyor olabilirsiniz. Nemlendiricinin yanlışı mı olur diye düşünme. Kışın ve yazın aynı nemlendirici kullanılmamalıdır. Kışın cilt daha kuru olduğu için daha fazla yağ içeren nemlendiriciler idealdir. Yazın ise cilt daha yağlı olur, daha yağsız nemlendirici kullanımı uygun olur. 💞