Çok klorlu oranda bir suyumuz olmasa da ben duştan sonra cildimi aşırı gergin ve kuru hissediyorum, bu yüzden de mecburen nemlendirme gereği duyuyorum. Peki siz cildinize istediğini veriyor musunuz?
Duştan sonra cildinizi nemlendirme gereği duyuyor musunuz?
Neutrogena'nın çok kuru ciltleri için olan lacivert kremini kullanıyorum ve cildim bebek gibi oluyor 😌 Bebe yağı nedense cildim emmiyor ve kötü bir his bırakıyor 🙄
En İyi Cevaplar