Cildin ve bakımlılığınla ilgili en çok aldığın iltifat nedir? Konu cilt bakımı olunca orada herkes fikrimi sorar. Bu konulara gerçekten çok hakimim ki öyle olması gerektiğini düşünüyorum. Kimseye gereksiz, kulaktan dolma bilgilerle fikir vermem, ya da herkese gelişi güzel aynı tavsiyelerde bulunmam.
Cildin ve bakımlılığınla ilgili en çok aldığın iltifat nedir?
Bakımlı olduğumu söylerler 🤷🏻♀️ Ben pek krem, maske cilt bakım ürünleriyle haşır neşir değilim bir serum var onu kullanıyorum başka bir şey de pek kullanmam aslında 😃 ağır makyaj falanda kullanmam, kullandığım malzemelerde ben organik ürünler, sanırım ondan cilt güzel kalıyor
Kopyala yapıştır tavsiyeyle olmaz bu işler. Deneyim bilgi bilinç şart. Senden gayrısını tanımam bakım ve makyaj konularında.
Kamu spotunu verdikten sonra soruna gelelim; cildim sigara içmemek, 20 yaşımdan beri yaptığım bakımlar ve güzel genlerim sayesinde 40 yaş gibi durmuyor. En çok iltifatı buna alıyorum.
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 Ayrıca tebrik ederim. Bence de çok iyi görünüyorsun 🌺