Bence işe yaramiyorlar hatta içlerinde fazla kimyasal olduğundan kısa vadede etkileri oluyor sonra yine ayni durumla başbaşa kalıyoruz.. ben içtiğim bitki çayı poşetini soğutup gözlerime koyuyorum. Baya iyi geliyor.
Hayejin ın pınk ıcıng eye mask adında bir göz altı maskesi var göz altınıza maskeyi yerleştirdiğinizde soğutma etkisi yapıyor kırışıklık ve koyu halkalar için aşırı aşırı iyi bence bir bak derim.