İğrenç tek kelime ile Hep pütür pütür Deri altında sivilceler varGözenekler kocaman Hiç makyaj yapmıyorum Sabah akşam temizliyorum Düzenli nemlendiriyorum Hafta da bir maske yapıyorum ama düzelmiyor! 😖😖 çok kötü hissediyorum ya Bir sürü doktora gittim o kadar çok ilaç verdiler ki midem delindi şu an ilaç almam yasak yani doktora gidemem.
Cildim (fotoğraflı) çok mu kötü? Nasıl düzelebilir?
Her gün duş almayanlarda çok sık görülen vakalar. Kızlar farkında değilsiniz her gün duş alınca o gözenekler buharla rahatlıyo böyle sivilceler olmuyo. Nedense temiz toplumlarda kızların cildi de temiz hep ama bizim gibi 3 günde bir banyo yapanlarda bu sorunlar var.
Bapabe diğer adıyla zdrave Bulgaristan kremi diye bulabilirsin kısa sürede öğrendim mükemmel krem regl dönemlerimde oluşan sivilceyi söndürüp yok ediyor bu kadar kısa ve güzel sonuç almak harika istersen deneye bilirsin
Hayır yapmadı gerçekten harika akşam sürüyorum sabaha sivilce körelmiş oluyor çokta memnun kaldım birde achromın var cilt leke oluşumunu engelliyorum ama bir senedir fondoten kullanmıyorum özel günlerim de bb kullanıyorum çok memnun kaldım tavsiye ederim
Daha fazla sivilce var ve izler de var artı olarak bir uygulama yaptım cildime çizik çizik oldu.. puturlendi. Zorunda olmasam dışarı cikmiycam yani.. herkes bakıyor yolda berbat bir şey
En İyi Cevaplar