Kaşlarım kalındı, incelttim. Şuanki Hali İyi mi Sizce?

Önceki Hali bu
Önceki Hali bu
Sonraki hali
Sonraki hali


Biliyorum çok değişiklik olmamış olabilir. Ama çok kısaltmak istemiyorum, kerimcan gibi oluruz falan. Yani sizce nasıl? (Çok kalın olunca biraz rahatsız oluyorum)
Güncellemeler
+1 yıl
Kaşa çizik atılmış, onu unutmayın yani inceltmeyle alakası yok :D
Kaşlarım kalındı, incelttim. Şuanki Hali İyi mi Sizce?
Cevapla