Erkekler, biz kadınlar kadar bakımlı olmaya önem veriyorlar mıdır?

Bakım


Genelde hayır. Ayrıca gerek de yok, doğal halimiz ya güzeldir ya da değildir. Kızlara da gerek yok aslında ama anlamazlar. Zaten bilinç altında erkekler için, ama bilinçli kendinizi daha iyi hissetmek için yaparlarsınız.
Şahsen ben önem veriyorum hergün peeling maske yapıyorum onun dışında sivilce kremleri nemlendirici ve bir yere felan gideceksem sivilcere felan hafif fondöten felan kullanıyorum yani kişiden kişiye değişiyor
Önem veren de var vermeyen de
Vermeyenler de haklı aslında
Bir erkek cilt bakımına ne kadar önem verirse versin bir kadın kadar güzel ve bakımlı olamaz
Haklısın. Biz sizi her halinizle beğeniriz ama siz olsa olsa manken gibi erkekleri beğenirsiniz. O kadar saçma ürünleri kullanmazsanız bile beğeniriz.
Cidden bizden iyi bile bakım yapanları var ama keşke hepsi yapsa
Cilt sadece yüz değil ki
Sadece yüz demedimki
Pardon ozaman haklısın cilt bakımı önemli. Keşke kadınlar gibi bakabilsek cildimize pürüzsüz olsa
Keşke
Belki çok dikkat etsen olur, mesela ben kıl tüy işlerini hiç sevmiyorum ve alıyorum
Ne güzel Bende erkeklerin almaları taraftarindayim
Ne işe yarıyor ki? Doğal halimiz ya güzeldir ya da değildir. Bir kaç krem ile daha mı güzel olunur? Vallah sizi öyle de beğeniyoruz.
Aynen kıl nedir ya ben hiç
Ama hiç sevmiyorum hem erkek hem kadında
Aynen
Akıllı kadınsın sinem
Teşekkürler 😉
@iskenderserdar kılları kast etmedim, tıraş gibi falan. Nemlendirici, bilmem neydirici kremlerden bahsettim.
Anladım dostum
Siznem aramıza yeni katılmış xperi az o yüzden özeli kapalı sanırım
Evet yeniyim daha dün katıldım özelim de kapali takip edebilirsin ama
Ediyorum ama açabilirsin ayarlardan
Gerek yok bence böyle daha iyi
Hıı kendi tercihinse bilemem tamam canım
Cevap
60Cevap
Temizliğime dikkat ederim saclar tirnaklar dişler bakimli
Yüz için mutlaka krem kullanirim
Ve guzel koku olmazsa olmazim
Kadinlara göre sadece makyaj yok diger her bakim var
Yani kişiden kişiye göre değişir. Tüm kadınlar bakımlı olmadığı gibi tüm erkekler de bakımlı değil
Her erkek vermeyebilir ama son yıllara bakacak olursak verenler çoğaldı. Özellikle cilt bakım ürünleri kullanan erkeklerde var, ama kadınlar kadar değil tabi.
Ben veriyorum bebek yuzlu olmak hosuma gidiyor daha genc gosteriyor yasim 27 beni gorenler 22 23 diyor bu muhtesem bir arti 😍
kadınlar ince bakıma çok dikkat ettiği için erkeklerin öyle bir derdi yok ben ayda bir veya iki kez yüz bakımı yapıyorum kadınlar nerdyse haftada 2 3 defa yapıyo ;)
Evet temizliğime özen gösteririm ama hayatımda biri yok
veririm ya suratım. Çok yağlı kuaföre gittiğim zaman komple yüz bakım yaptırıyorum
Ben bazen kendimi ayipliyorum gorunce o kadar bakimli adamlari
çirkin kadınlar önem versin benim ihtiyacım yok
Bizim gerek duymuyoruz kendimize 2 jilet çekelim yüzümüze çocuk gibi bebek totsu gibi oluyor kızlar sizede tavsiyem :d
Bazen sizden çok olduğum düşündürücü olabiliyor benim için
Elini yüzünü yika bitti daha fazlasini yapan nonoşumsudur ben bile yuzume o aptal seyleri sürmüyorum
Kadınlar kadar değil ama genede sayıları azımsanmayacak derecede.
Bakım yapan, aşırıya kaçan ve hiç bakım yapmayan bakımsızlar yok değil yani!
Bunun cevabını gratis , watsons , rossmann gibi mağazaların önünde eşlerini saatlerce bekleyen erkeklerden öğrenebilirsin bence
kremlerimi sürerim. maskemi yaparım. dikkat ederim.
Ayda bir kez yaptırım hassas ve pürüssüz bir cildim var bakımsız olmaz 😉
Makyaj görseli koyup altına bakım yazmakta ayrı bi' ironi
Sizden daha çok önem veriyorum
Gerçi siz hiç önem vermiyorsunuz ama olsun
Hayır vermiyoruz ama bakımlı erkekler popüler olmaya başladı.
Normal de evet ama mesleğim gereği pek zaman ayıramiyorum
Erkekler kadinlardan daha cok ciltlere bakima onem verir
kesinlikle. hele de yuz bakımı
Sağlık açısından önem veriyorum. Kimse çok yağlı, sivilceli ve kupkuru bir yüzle dolaşmak istemez.
Evet çok önem veriyoruz elimizi yüzümüzü yıkıyoruz bu kadar
Yeteri kadar önem veriyorum. Kadınlar kadar olmak zor..
Zannnetmiyorum çoğu sakal bırakıyor zaten 🙄
Erkeklerin cildine bakmasına ne gerek var ki
işim gücüm yok yüzüme hıyarmı döşücem
Benim manita benden bakımlıydı sinir bozucu
Ne cilt bakimi ya adam yagli suratini yikamiyor
Elimden geldiğince ama kadınlar gibi değiliz
Kadınlar biz erkekler için süslenmezler.
Evet maske yapan falan çok erkek var.
Sabah kalkınca elini yüzünü yıkıyorsa tamamdır.
Allahtan sizler gibi makyajımız yok.
saçım sakalım başka ilgilendiğim bişey yok
Son zamanlarda ediyoz sanki
Suratlarina bakilmiyoq igrenc
seninkine bakılıyor mu :D ahasjdhasd
@RRRaskoInikov heh geldi essek surat senin surat bile yok adbxbxbxbxb tipsiz
bir dünya para veriyoruz 🕴🏻
Erkekler çok önem vermez.
Tabiki kadında erkekte bakimli olmasi gerekir
Veren de var vermeyen de var canım 😀😀
Türk erkekleri hiç önem vermiyor
Bazilari bizden daha fazla
Hayır
Bakımına özen gözteren vardr.
Vermiyoruz tabi ki de
hayır..
Evet önem veririz bakım şart
Bazıları önem veriyor
Bayanlar kadar deyil ama
yüzüme bakım yaparım
Yeteri kadar
Hayır tabiki..
Ben vermem
Pek değil
Hayır asla
Hayir
Hayır
Hayır malesef
Gerektiğinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar