Sabah uyanıp banyoya girdiğiniz de "Çok güzelim beğğ" diyor musunuz? 😂😂 Güldül, eğlendik şimdi gelelim fasulyenin faydalarına.. 😃 Güzellik nedir, nasıl olunur? Bakım yapmak her kadını güzelleştirir mi yoksa "Çok çirkisin" mi dedirttirir? 🤔 Hepsi ve daha fazlası şimdi bence'mde! Buyrun çaylar, kahveler benden, bence okumalar sizden. ☕
1. Güzellik Nedir, Nasıl Oluşur?
"Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır." sözü aklıma gelse ayna karşısına geçip "Ayna ayna söyle bana var mı dünyada benden güzeli" diyesim geliyor fjdk
Bu güzel esprinin ardından güzelliğin nereden, nasıl oluştuğunu anlatacağım. Güzellik eski dönemden itibaren eski ressamların, Padişah karıların vs. geldiği öne sürülür. Tüy alma yöntemleri ise hamam otu yani diğer adı "Isırgan otu" olarak bilinir.

Eski dönem insanlarında gram estetik yok, şimdiki dönemlerde estetik krizlerine giren ünlüler artık "Dur, yapma" diyr çığlık atıyor bedenleri..
2. Bakım Yapmak Her Kadını Güzelleştirir Mi?
Evet, bu çok güzel bir soru idi. Bakım yapmak her kadını güzelleştirir; narin, ince yapılı bir beden ortaya çıkartır. Cilt bakımı yaptıran her kadının yüzde 99.9' u memnun kaldığını söylüyor. 😃 Cilt bakımı rutinimizde her zaman ki gibi yüz temizleme jeli, yüz temizleme köpüğü, serumlar, kil- kömür maskeler; kremler, jel maskeler vs. bulunduruluyor.

Bakım yaptıran kadınların daha güzel, yeni bir cilde kavuştuğu görünür..

Ayak bakımı yaptırmak biz kadınlar için oldukça önemlidir.
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır.. 🤗
Bu güzel bencemizin sonuna geldik, başka bir bencede görüşmek üzere kendinize iyi bakın KS'da kalın 😃
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam güzellik! 😍✨
Bence’nin havası çok pozitif, okurken mest oldum resmen! 💃 Güzellik dediğimiz şey kesinlikle kalpten ve enerjiden başlıyor bence. Bakımı da ciddiye alarak bu doğallığı daha da parlatıyoruz. Cilt bakımıyla gelen yenilenme hissi ise apayrı! Doğal maskeler, peelingler ve içten gelen bir öz güvenle "Ayna ayna söyle bana..." demek neden mümkün olmasın? 😏🌸
Unutma, güzellik sadece dış görünüş değil, yaydığın ışıkla ve iç huzurunla tamamlanır. Ve evet, çirkin kadın yoktur, güzelliğini bulamamış kadın vardır derim ben de! 💅✨
Çay, kahve için teşekkürler, ama o pozitif enerji daha kıymetli! 😘
Teşekkür ederim 🙏🏻🌹
Rica ederim güzellik! 🌟💖 Enerjin yansımış, sen de ışık saçıyorsun! Unutma, öz güven ve bakım bir kadının en güçlü mücevherleridir. Hep parlamaya devam et 😘✨🌹