Merhaba 🙌
Yakıcı sıcaklar devam etmekteyken, dışarı çıkarken şu aralar en çok muhtemelen en çok elimizin gittiği üç eşya, güneş gözlüğü, telefon ve güneş kremi oluyor. Güneş kremleri iklim değişiklikleri gibi nedenlerle günümüzde kullanılması en çok tavsiye edilen ürünler arasında yerini aldı. Biz bu yazımızda Bioderma Photoderm Aquafluide SPF50+ Light 40 ml güneş kremini inceleyeceğiz.

Hangi cilt tipleri için uygun?

- Hassas
- Karma
- Yağlı
Ciltler de dahil olmak üzere tüm cilt tipleri için uygun bir krem. Benim kullandığım zaten hassas ciltler için özel ve yüksek koruma sunan bir krem. Claire Light benim gibi beyaz tenliler için uygun bir seçim olabilir.
Yapısı Nasıl?

Beyaz tenliyseniz de uyum sağlayacağını düşünüyorum. Cilt tonunu eşitleyici bir özelliği olduğunu söyleyebilirim. Parlamayı engelleyen, akışkan bir dokuya sahip olduğunu eklemeliyim. Dokusuyla ilgili diğer özellikler:
- Su bazlı
- Ultra hafif
- Parfümsüz
- Renkli bir yapıya sahip
Sadece yüz bölgesi için mi uygun?

Bu ürün renkli bir ürün olduğu için yüz bölgesi için uygundur. 2 saat aralıklarla yüze göze temas etmeyecek şekilde yüzme, terleme, havluyla silindikten sonra tekrar sürülmesi tavsiye edilir. Ben iki gündür yüzümde kullandım. Çok hafif bir yapısı var, gerginlik hissi de vermiyor.
Bioderma Aquafluid Spf 50+ Light 40'ın özellikleri nelerdir?

Artık güneş kremlerinde çok yönlü özellikler görmeye başladık. Sadece koruma değil aynı zamanda fondötenimsi özellikler de arayabiliyor. Bu ürünün öne çıkan özellikleri:
- UVB ışınlarına karşı güçlendirilmiş performansı ile güneşe karşı % 99.8 DNA koruması
- Cildin erken yaşanmasını önlemesi
- Su bazlı ve hafif olduğu için cilt tarafından kolayca emilmesi
- Bb krem gibi cilt tonunu eşitlemesi
- Mükemmel bir makyaj bazı olması! 😍
- Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiş oluşu
Sizin favori cilt kreminiz hangisi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Ellerine sağlık abla harika bir bence olmuş <3
Teşekkür ederim ederim canım
Emeğine sağlık epey ilgimi çekti özellikle bb krem gibi oluşu da harikaymış.
Evet canım Bb krem gibi
Süper olmuş, bu sorunu hele de bronzlaşma yüzünden yazın çok yaşıyorum maalesef.
❤️❤️
Seni ve senin yazilarini taktir ediyorum. :)
Teşekkür ederim 💓
Rica ederim. ;)
Daha önce kullanmadığım bir ürün denize gitmek nasip olursa alıp deneyeceğim teşekkürler paylaşım için
Aynısı mıydı
Daha önce güneş kremi kullanmadım esmer olduğum için gerekli olmadı hiç
Birde havanın sıcak olduğu saatlerde denize girmem
Sabah saat:,8 gibi denize girerim saat:10 da çıkarım ikindi vakti saat:4 gibi tekrar denize girerim böylece yanmamış oluyorum 😊
Ben genelde nivea kullanıyorm bioderma eczane urunu marketlerde bulamıyorm
Güneş kremleri sevmiyorum
Neden ki faydalı
Sağlıklı bulmuyorum testeron seviyesini düşürüyor
Güneş kremine gerek yoktur
#Mirliva
Neden olmasın
Kimyasal ürün çünkü doğal ürünler tercihim
Güzel olmuş elinize sağlık
Teşekkür ederim
güzel bir paylaşım olmuş tsk
Ben teşekkür ederim
güzel bir paylaşım olmuş
Teşekkür ederim Asya 🥰
rica ederim 💕
iyi ki almışım sizde deneyin tek kelimeyle mü-kem-mel
Güzel bir bence
güneş kremine ihtiyaç duymuyoruz çok şükür
Emeğinize sağlık iyi paylaşım olmuş
Güzel paylaşımdı teşekkür ederim
Guzel paylasim teşekkürler
Ben teşekkür ederim
Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık 🙂
Teşekkürler bilgiler için
Emeğine sağlık
Bilgimiz olmus oldu
Güzel yazi
Teşekkür ederim
En ufak bir gunesde komple kararmis bulanmakdayin
Eyvahlar olsun
Hemde nasilll
Güzel paylaşım olmuş abla
teşekkür ederim
Güzel bilgiler
Ben derminix kullanıyorum o da güzel
cok tesekkürler hemen alicam
Gratisten orjinal olarak bulabilir miyim?
niye işe yaramadı bende?