Yıkandıktan sonra küçülen kıyafetim hiç olmadı. Bu çoğu kişinin başına gelmiştir. Sebebi ise sıcak su ayarının iyi yapılamıyor olması veya kıyafetin kalitesiz olmasıdır. Kullandığım bütün kıyafetlerimin yıkanma sıcaklık derecesi 30 derece olduğu için ne renklerinde solma problemi yaşıyorum ne de giydiklerim şeklinde çıkıyor. Bu konuda içim rahat, annem çok dikkatlidir bu konularda
Evet benim sıkça başıma gelen bir durumdu bu. Bazen yüksek ısı bazen kumaşın kalitesiz olması yüzünden gömleklerimde küçülme meydana geldi birkaç kere. Bu yüzden artık daha dikkatli olmaya özen gösteriyorum. Ne olursa olsun düşük sıcaklığı tercih ediyorum. Sadece iç çamaşırları ve çorapları yüksek derecede yıkıyorum. Elyaf tarzı kumaşlar hemen küçülebiliyor. Ah canım gömleklerim nasılda küçüldüler öyle. Şimdi anılarım depreşti cidden.
Geçen yıl büyük bir alışveriş yapıp hepsini kısa programa attım. Meğer ön yıkamaymış. Sonra çalıştırdığımı unutup tekrar başlatınca, 0-3 yaş arası oldu çoğu 🤦