Kilotunuzu elinizle çitiler misiniz? Çok akıntısı olanlar bilirler gün içinde birkaç kez iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalırız. Yeni yaşıma girmemle birlikte artık genç kadın mı oldum demeliyim akıntılarım fazlalaştı dolayısıyla kilot yetiştiremez oldum makineye atmak yerine bazen elimde çitiliyorum bazen çok hoşuma gitmeyen durumla karşılaştığımda çöpe atıyorum😊beyaz kalıp sabunla insan stres atıyor ya siz yapar mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen rahatsız olanlar gelmesin soruma gayet normal sorular bunlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
hiç yaşamadım bu durumu..
sanırım yıllardır tek yaşıyorum ondan bu durum..
Tek yaşarsan daha çok yıkarsın elde bu durum ondan değil makine her lekeyi çıkarmıyor
tam tersi kimseden saklayacağım diye uğraşmıyorum..
baktım leke çıkmadı mı, atıyorum..
İnsan bir kez giydiği kıyafeti atar mı?
ne olsun istiyorsun leğeni önüme koyup çamaşır mı yakayayım :)
Sana kalmış
bana kaldığı için atıyorum zaten..
😄devamkeee
Evet, birden fazla kere yıkadım. Makina yoktu, lavaboda yıkamak zorunda kaldım.
Yıkarım canım ne var ki lisede yurtta kalırken tüm kıyafetlerimi elimde yikiyodum zaten
Bazen altima kacirinca çitiliyorum strese iyi geliyor😂
Haykırdım🤭
Gulmekten mi yoksa kahrindan mi?😂
Ne kahretcem be gülmekten tabi😂😂😂
Bende acaba mı dediydim😂
Ya yorumu her okuduğumda gülmeme ne diceksin hiç böyle uzun zamandır bir yoruma bakıp gülmüyordum😂
Çitiliyorum ahahaha
Çok çamaşır çitiledim çok 😏😂
Gülmek güzeldir 👍😂
Hayır günlük ped kullanıyorum çok olunca çöpe atıyorum.
kendi iç çamaşırımı değil de baba olunca kızımın yıkamıştım :) malum bebekken sıkıntılar olabiliyo :)
Bazı durumlarda mecbur kalıyor insan ister istemez. Kadın değiliz ki ped kullanalım.
yanlis hatirmaliyorsam birkere yikadim herhalde ama ne zaman yikadim nerde yikadim hatirlamiyorum 😂
Eskiler elle çamaşır yıkadıkların da ondan stressiz kalırlarmış 😄
Askerdeyken az mı yıkadık yeşil donlarımı...
Yeşil don😂
Gece gece midemizi alt üst ettin. Tebrikler
Sen ayağında çiğniyordun😂
Unutmamis😂
Elimi degdirmem ki
Vatandaş eldiven diye bişey icat edilmiş insan kendi poponu iğrenir mi😂
Düdüklü tencerede donumu yıkıyordum üni de :D
😕
Napalım kardeş, çamaşır makinemiz vardı da biz mi yıkamadık?
Öğrencilik dönemimde bir kaç defa yikamistim tüm kıyafetlerimi falan ama şimdi öyle dertlerim olmuyor günlük değiştiririm ve sonuçta makine var
dikkat et, akıntıya kapılma :)
😉😬😌😃😅😇😛😂
Boğulursun 😁😆😆
Ben çamaşır makinasında yıkıyorum
Tatildeyken illa yıkıyorsun
Oldu da sen ne anlatıyorsun öyle bacım.
Kuzenimin iç çamaşırlarına boşalmıştım. Sonra anlar diye elde yıkadım.
Günlük ped takabilirsin
Hic olmadi kim ugrasicak
makine hallediyor o işi
Evet yaparim ne olacak sanki dogal seyler bunlar
Mintaksla canım mintaksla
O akinti normal mi ki
Ohaaa normalmis lan bilmiyordum
En az 20 tane al sen de
evet çitlediğimiz zamanlar oldu
Hayır.
Suyla citileyip makinaya atarım
Çok oldu
Ne var bumda gayet mormal bnce askerde cok yıkadık
Yapmam ben ya
Kirli iç çamaşır satın alırım
Günlük ped kullan
Dayanmıyor sızıntı yapıyor.
Yani o kadar olmamalı doktora sor o zaman uyarolmadan o karar akıntı znormal değil
Sordum normal dedi genç kadınsın
O zaman çok uyarılıyorsun ve günlük akıntı değilde istek akıntısı öyle a mi
Yurttaykrn çok yıkadım
İyiki erkeğim
Ben yıkıyorum zor durumda kalırsam
Ped kullan
Muhabbete bak 🤬
Mankenler kilot giymiyormuş tuzun kuru tabi😊
Ben giyiyom 😑
oldu
Evet oldu tabikide
Ben yaparım
Cdden
Hmm ne akıntısı o