Anne evinde annem yıkıyordu, şimdi nişanlıyım evliliğe az kaldı ama nişanlım da çalışan biri, tüm işi ona yıkmak istemiyorum. Birkaç iş öğrensem fena olmaz ama tek çocuk büyüdüğüm için şımartıldım denebilir :) Nereden başlamam lazım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılÖnce makineyi çözmen gerekir, hangi program kaç derecede kaç devir de yıkıyor? Bunları okuyup anlamalısın.. Sonrasındaysa zaten renkliler için ayrı çamaşır deterjanı, beyazlar için ayrı çamaşır detarjanı kullanmalısın.. Genellikle sıvı deterjan tercih ediyorum ben. Yıkanacak giysilerin rengi kadar cinsi de önemli.. Hassas kumaşlı çamaşırları makinede yıkarken kesinlike kısa programda ve düşük derecede yıkaman gerekir.. Onun haricinde zaten beyazlar 60 ° nin altında yıkanmamalı bana göre.. Renkliler içinse 40 ° tercih ediyorum ağırlıklı olarak.. Zaten giysilerin etiket kısımlarında kaç derece de yıkanmaları gerektiği kısmı mutlaka yer alır.. Keyifli günler..
21 Yorumla- +1 yıl
aa mükemmel, not aldım :)
En İyi Cevaplar
Temizlik yapmak kadar basit bir şey yok. Sadece temizlikte ayrıntıya girmek ve kullandığın temizlik malzemelerinin kalitesi önemli. Baştan savma yapılan hiçbir temizlik, temizlik değildir. Bir bez ile her yeri temizlememelisin. Her alana farklı bez kullanmalısın. Yer bezi, lavabo bezi, toz bezi, cam bezi vs. hepsi ayrı olmalı. Kullandığın temizlik malzemelerinin içeriğine dikkat etmelisin. Çamaşır makinesine çamaşırları tek tek koymalısın. Çamaşırların hepsini birden depmemelisin. Eğer çamaşırları tek tek koymazsan iyi yıkanmaz, birbirine girer. Renkli çamaşırları ayrı, siyah çamaşırları ayrı, beyaz çamaşırları ayrı yıkamalısın. Renklerine ve kumaşlarına göre programlamalısın. Bunlarım hepsi internette yer alıyor. Yıkanan çamaşırları banyoya asmamalısın.
22 Yorumla- +1 yıl
inanır mısın trendyoldan mop falan incelemeye başladım :D
Bazıları eşin çalışmasa da ev işleri yapman gerekir demiş hayir gerekmez arkadaşım Bu yeni neslin bir tabusudur Geri kafalı olmamalıyım çabasından doğan bir sorundur Hayat musterektir Kadın ya da erkek fark etmez Birisi çalışıyor diğeri çalışmıyorsa çalışmayanın evdeki işleri idare etmesi gerekir Böyle şeylerin hesabı yapılmaz Bazen olur ki çalışan taraf tüm işi de yapar Ama evlilik pazarlıklarla değil anlayışla hoşgörüyle yürür Dediğim gibi hayat müşterek Herkes sorumluluk almalı Kadın çalışmıyor erkek çalışıyorsa da ev işlerini kadının yapması gerikafalilik değil farkındalıktır
11 Yorumla- +1 yıl
yok kardeş ben de öyle düşünüyorum. ben şu an 10 saat dışarıdayım yolu bilmem nesi, eve gelip bir de iş yapamam eşim tüm gün evdeyken. ha şu an ikimiz de çalışıyoruz başım gözüm üstüne
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
59Cevap
+1 yılNerden başlanır bilmiyorum. Ben yüzmeyi denize düştüğümde öğrenmiştim 2016 dan beri tek yaşıyorum. Merak etme eğer öğrenmen gerekiyorsa öğrenirsin. Hem eşinden öğrenirsin. Onun sana bunları öğretmesi daha tatlı olur. Sıcak aile ortamı. Kendini çok kasma emin ol zaten öğreneceksin. Böyle düşünmen zaten başlaman gereken yer.
22 Yorumla- +1 yıl
vay güzel örnek :)
- +1 yıl
Teşekkürler badi :)
Bence bunun ev erkeği ya da ev kızı olmakla hiç bir alakası yok 20 yaşına gelmiş kendi odasını temiz tutamayan çamaşırını katlayamayan bir yumurta kıramayan her insan yadırganır bence. bunlar her genç bireye verilmesi gereken sorumluluklar küçükken daha çocuk diyip eline iki çorabı katladı diye vermiyorlar sonra büyüyünce çocuk yerden çorabı yine anneler topluyor 😂 ev erkeği değil sorumluluk sahibi bir birey ol bu özellikler ev insanlarında değil her insanda olmalı👍🏻
71 YorumlaEv erkeği olmakla alakası yok bunun birader, temizlik bir ihtiyaçtır. Temiz olmayan adam uzun yaşar yaşamaz belirsiz gördüğüm haberler doğruysa pis insanda yaşayabiliyor ama virüs kadar tehlikeli mikroplardan uzak durmak için temizlik şart. Çamaşır makinesi ve benzeri bir çok makine icat edildi bunları kullanamıyorsan kullanım kılavuzlarına bakmanı tavsiye ederim. İşlevsiz kullanım kılavuzu görmedim.
11 Yorumla- +1 yıl
temizlikle de alakalı değil ki kardeşim evde biri yapıyorsa haliyle işi hep o yapıyor bizde, hani sorumdan şey anlaşılmasın pis bi insan değilim ama bu zamana kadar hiç bu işler bana kalmamıştı sadece
+1 yılBen yemek yapmaktan tut tatlı çeşitlerine kadar yapmayı biliyorum askerde iken çamaşır makinası bozulduğunda ben yılardım elbiselerimi evde de öyleyim herşey yaparım bulaşık yıkar çamaşır asarım halı yıkar sirkelerim ben annemin 7ci kızı gibi oldum 5 erkek 6 kız kardeşiz hepsi evlendi tek ben kaldım ha bu arada 53 tane yeğenim var
16 Yorumla- +1 yıl
53 mü :D
- +1 yıl
@showbox01 alakası yok ben evde kalmadım deli gibi deli yok
- +1 yıl
@showbox01 bide beni canlı gör asla yaşlanmazsın 😂😂😂😂
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAnnene konuşabilirsğn mesela arafa bazı kirlilerini tek makşneye atabilirsin. Sonra onları asabilirsin.
Mesela yemek yeidkten sonra direk tabakları bulaşık makşmesine doldurup süpürgeye çekenilirsin eminim sana keyif verecektir.
Ben ev süpürmeyi ve pas pas yapmayı çok severim.
Evde balkonu yıkabilir mesela temizleyebilirsin.
Camları arada yüzzeysel silebilirsin.
Benim eşim mesela çok titiz bir adamdır temizlik olmadan rahat edemez bazen bir gelirim ev mis gibi, kendisi daha da mis gibi ve ardına o sevinç ve mutluluktan BEN DE nona çok güzel yemekler yaparım dışarı çıkmasına izin veririm arkadaşlarını eve davet ederim güzel şeyler bunlar20 Yorumla
+1 yılBunu düşünerek bile ilk adımı atmış oluyorsun zaten, eşin temizliğe başladığı zaman ben de yardım edeyim der işe girişirsin eşinde sana yapılması gereken işleri gösterir ve zamanla elin o işe alışır. Kimse annesinin karnından ev işlerini tam tekmil bilerek çıkmıyor ki
30 Yorumla
+1 yılHey maşallah. Nişanlın çok şanslı. Abartacak bişe yok. Süpürgeyi alıp evi süpürsen, kirlileri sepete atsan, yediğin tabağı makinaya koysan tamam bence. eşim eti ve balığı pişirsin mutfakta başka bişe istemem
12 Yorumla- +1 yıl
niye eksilenmişsin acaaba :)
- +1 yıl
Aynen be ya Niye eksiledin
Öncelikle dağıtmayın ksksksl
Bulaşıkları makinaya dizmek, çamaşır asmak, katlamak bunlar evi toparlayan düzenini koruyan şeyler. Yani çamaşır, bulaşık biriktirmeyin. Süpürme silmeyi birlikte yaparsınız. Mutluluklar dilerim11 Yorumla- +1 yıl
çok teşekkürler :)
+1 yılÇamaşırları makinaya at renklileri ve beyazları ayırarak başlamalısın ilk önce birer çay bardağı deterjan koy gözlerine makinanın programı A ya getir veya A nın bir tık yanına al bu şekilde başlatmış olacaksın yıkamayı dereceyi 30 veya 40 da tut ben öyle yapıyorum 8 yaşımdan beri yanlız yaşayınca artık alıştım yemek yapmaya falan
10 YorumlaYani müge anlida ki program geldi aklıma. Makine yikiy. Kardeşim kaç senedir yalnız ve bekar yaşadığım için. Kız arkadaşın da olsa sen yapmadın mı olmuyor emin ol. Çamaşır bulaşık makine ile zaten makine yoksa bile ben elde yıkıyorum bulaşıklari. Alışkanlık günlük temizliği yap ayda birde kapı pencere için temizlikçi çağir. Tamam bitti işte
10 YorumlaTek çocuk ya da 100 çocuk büyüsende fark etmez bro ceviz kadar beynin varsa, elbiselerin yıkama talimatları var zaten. Alacağın çamaşır makinesinin üstünde ve kullanım klavuzunda nasıl kullanacağını anlamaya başlarsın.
Bazı kumaşlar boya verebilir ve yüksek ısıda Çekme yapabilir, onları nişanlın 1 kere sana gösterse yeter.10 YorumlaKanka çamaşır yıkarıdım burcu burcu kokardı wc banyomu hergün çamaşır suyuyla yıkardım fayansları silerdim evi hergün havalandırırdım bulaşık asla biriktirmezsim su içsem bile köpükler bulasık makinasına atardım yani diyeceğim içinden gelecek annem çok titizdi öyle öğretti çekirdekten alıştım yemek de yaparım hepsini biliyorum dolmasından tut sebzeli etli yemekleri şunu unutma işin bitmeden aman sonra yaparım deme sonraya asla bırakma kuralların olsun nedemek istediğimi anlarsın
20 Yorumlahacim ayni durum bende var ya dusunup duruyorum napcam ben boyle diye, sucluyom bazen bu kadar el bebek buyuttukleri icin. tecrubelerini paylas arada bari hazirlikli olalim 😃
21 Yorumla- +1 yıl
aynen kardeşim valla altta birine de dedim, bi çocuğa yapılacak en kötü şey el bebek gül bebek büyütülmesi. ayakların üzerinde durulması bile öğretilmiyor :D
Ben de senin gibiydim ablam evlendikten sonra anneme yardım etmeye başladım. Bence ilk etapta süpürge ile yerleri süpürmeye başlayabilirsin. Sonrasında bulaşıkları bulaşık makinesine dizebilirsin ama sudan geçirmeyi unutma. Ev işleri sadece çamaşır yıkamakla değil diğer şeylerde var yani, ondan bunlarıda diyorum.
Çamaşır ve bulaşık makine programlarını öğrenmelisin, hazır nişanlıyken annene sor sana anlatır.
Sakın şu hatayı yapma asla beyaz ve renkleri karıştırma geri dönüşü olmuyor:))11 Yorumla- +1 yıl
yok tabi ben de genel sordum, en basiti çamaşır olduğu için onu örnek verdim :) sağ ol kardeşim, sorayım valla
+1 yılCanini sıkma. İnternetten dunyanin bilgisi var. İstedigin her turlu yemegi internetten bakarak yapabilirsin. Temizligi de cevrendeki kisilere sorarak ogrenebilirsin. Yerleri silmek icin ne gerekir, cam icin ne gerekir vb internette yazar. Camasirlari nasil yikayacagin da yazıyor. Ayrıca, ben erkegim ne isim olur kafasinda olmayio ogrenmeyi kendine dert edinmen ve cabalaman beni bir miktar mutlu etti, hatta tesekkur ederim ya...
11 Yorumla- +1 yıl
aa ne demek rica ederim :D şaka bi yana eşim çalışan biri hem iş hem eve gelip ev işi falan yazık, kıyamam
+1 yılÖnce kıyafetlerini düzenli bi şekilde giyip çıkart dolaba düzenli koy etrafta hiç kıyafetin olmasın sonra mesela yemek yedin misal yediğin zaman hemen bulaşıkların kabasını alıp makinaya koy makinayla evinalmayi dene paspas yapmayi falan yemek yapmayı da anlatacam sna😁😁
15 Yorumla- +1 yıl
kıyafetlerimi katlarım ama dolaba koyamam hiç ya, daha doğrusu sanki dolaba koyduğumda hep dağılacakmış korkusu var :D
- +1 yıl
O zaman elbise dolabını baya büyük alim hepsimi askiya as😁😁
- +1 yıl
O sorun bende de var en sınır olduğum şey katildigim kıyafetleri dağıtılan almalari
- +1 yıl
çok sinir bozucu cidden
- +1 yıl
Ben aşırı düzeltiyim titizim yerde çorap görürsem kafasına atar toplatirim
Karın çalışmasa da yapman gerekir ve sen ona yardım etmek istiyorum sana dersen sana yavaş yavaş öğretir ayrıca çokta mutlu olur
25 Yorumla- +1 yıl
yani biraz şey olacak ama ben 10 saat dışardayım iş için, gelip bir de temizlik yapamam ki eşim zaten tüm gün evdeyse
- +1 yıl
o zaman evlenme daha rahat xd
- +1 yıl
@SosyoPsikopat neden?
- +1 yıl
kendi oturacağın evi kendin temizler kendi yiyeceğin yemeği kendin yaparsın karışanında olmaz istediğin zaman istediğini yaparsın en azından pasaklı lafını duymaktan iyidir xd
+1 yılGeçen kendiliğinden programı beklemeye alan çamaşır makinemizi söküp arızayı teşhis edip tamir ettim. Övünmek hakkım o zaman.
11 Yorumla- +1 yıl
hay maşallah :D
+1 yılÇamaşırı bulaşığı zaten makineler yıkıyor onlar kolay asıl zor olan ütü ve yemek işi
Hele hergün yemek meşgalesi cidden sabır işi12 Yorumla- +1 yıl
Bende bu yaşa kadar hazıra alıştım ama pişmanım
- +1 yıl
hazıra alıştırmak cidden bir çocuğa yapılacak en kötü şey gerçekten
+1 yılÖnce yemek yapma ve salata yapmayı öğrenmen lazım. Çünkü işten geleceksiniz eşinde yorgun olacak. O dar zamanda yardıma en muhtaç olduğu zaman bence. İnternette tarifler var. Oradan bakarak öğrenebilirsin.
20 Yorumla
+1 yılÜniversitede başka bir şehre gitmiştim. Mecburen öğrendim. Şimdi evde annemle yardımlaşıyorum.
Yemek yapmakta iyi olduğumu keşfedince uzun süre yemek yapma işinde kaldım sonra arkadaşlarıma diğer işlerde yardım ettim.20 Yorumla
+1 yılHiçbir şey çaba harcamadan olmuyor yapa yapa öğrenirsin
21 Yorumla- +1 yıl
e tabi :)
+1 yılAnnene bana ev hanımlığını öğret diyemezsin
Bunu en güzeli eşinle beraber yaparken öğren.
O da daha fazla mutlu olur. Eşim şimdiye kadar yapmamış ama benim için yapmaya başladı.
Bilerek gidersen durum daha değişik olur10 Yorumla
+1 yılTemizlik yaparak başla sonra çamaşır, bulaşık, yemek devam edersin
13 Yorumla- +1 yıl
temizlik yaparak başla derken toz falan mı
- +1 yıl
Önce yerleri süpür makineyle, sonra sil kolay ve zevklidir
- +1 yıl
nişanlımın aldığı süpürge de şu şarjlı olanlardan, hoşuma gidiyor göz koydum :D
Bence önce ilk olarak evleri silip supurmekle başlayabilirsin sonra toz almak çamaşırları eşin yıkasada olur bulaşıkları zaten makine yıkıyor 3 - 5 tane yemek tarifi öğrenirsen tamamdır ya
Ha birde perdeler var perdeleri önce çamaşır leğenine al sıcak su koy 1 tane perdeyi at içine Domestos dök yarım saat 1 saat kalsın leğenden çıkar makineye at as kar gibi beyaz perdeler
İlk tüyo benden geldi sanırım 😂20 Yorumla
+1 yılKendimi bildim bileli kendi yemeğimi kendim yaparım yemek yapmak göründüğü kadar zor birşey değil ben 14.15 yaşında rahatlıkla öğün çıkarıyordum başta zor geliyor ama kolay yemeklerden başlarsan salatalardan pliavlardan mesela özgüvenin artıyor gerisi geliyor zaten. şimdiki işim de oda temizliği, başlarda 10 dkda yapılacak Bir iş yarım saate kadar uzayabilir bu da zamanla pratik yaparak gelişiyor büyütülecek şeyler değil bir bakmışsın yapıyorsun.
20 Yorumla
+1 yılYaklaşık 6 yıldır ev erkeğiyim. Çamaşır , bulaşık , ev temizli ve tüm dünya yemeklerini yapmakla birlikte birde özel şirkette çalışıyorum 3 1 evim ve eşyaö da dolu temizliği sen düşün.
11 Yorumla- +1 yıl
hay maşallah :)
+1 yılSevgili okurum öncelikle merhaba yemek yapmak için tariflere Bakarak yapabilirsin birde çamaşır ve bulaşık Makinesi varsa makinada yikabilr ve asabilrsn yardımcı olabildimse ne mutlu iyi günler dilerim 🙏
10 YorumlaBenim eski nisanlimda oyleydi kendi evinde su bile almazdi annesinden isterdi bnde calisan biri olarak onun gibi yapmicami bana yardin etmesi gerektini soyledim oda nisanliyken hersey yapiyordu ben bulasik yikarsam o evi supuruyordu bne yemek yaparsam o sofra kurardi
17 Yorumla
+1 yılannem küçüklükten beri beni ev işi yapabilecek yemekj yapmayı bilen biri olarak yetiştirdi sana tavsiyem eğer çamaşırı elinde yıkamıyorsan kıyafetlerin üstünde kaç derecede yıkanması gerektiği yazar zaten ona göre yıkarsın en kötü anneni arayabilirsin daha detaylı istersen wikihowa bakabilirsin ya da mom how dı ı yardımcı olabilir buyrunuz
10 Yorumlarenkliler bir yıkıyon beyazlıları bir yıkıyon zaten makine yıkıyo yumuşatıcı ve beyaz tozu koy unuttum neyse işte onun adı kaç dk istiyorsan at derecesini ben düşükte yıkıyom çekmesin diye
10 YorumlaAnne yanindaysa çırak olarak başla 😄 Yalnızsan zaten internette ne ararsan var..
Ütü nasıl yapılır çamaşır neye göre atılır kaç derecede yıkanır ne nedir her şeye bak sirayla10 YorumlaMutfaktan ufa ufak başlayabilirsin mesala bulaşıkları bulaşık makinesine yerleştirmeden başla sonu kendiliğinden gelir yeterki istekli ol. Hadi sana bol şans.
10 YorumlaBulaşık için makina var zaten o basit. Çamaşırsa hangi devirde yıkamayı öğreneceksin. Siyah ayrı beyaz ayrı. Bence sen çok çamaşır suyuna karışma nefes felan alamazsın çok kullanırsan 😂 kolay gelsin. Aynı zamanda bunu düşünmen çok güzel 1✨
13 Yorumla- +1 yıl
ahaha tüm kıyafetler bembeyaz kalıyormuş :D
- +1 yıl
teşekkürler bu arada :)
+1 yılInternettrn videolara bak çamaşır nasıl yıkanır programla bitti bu kadar.
Al eline bir temiz bez birde ıslak bez dök temizleyiciyi sil kurula sil kurula.10 YorumlaNisanlindan ve annenden bu konuda yardım isteyerek başlayabilirsin. Onlar öğretirler sana
30 Yorumla
+1 yılBen evde tek kaldığım bir gün öğrenmiştim. Programların ne işe yaradığını bilmelisin. Deterjan miktarını ayarlamayı bilmelisin.
10 YorumlaBu işlerin ayrıntıları var Gardaş öyle iki satır yazı ile Anlatılmaz.
Yazarsam Baya uzun olur O yüzden Sana Başarılar diliyorum 👋😅10 Yorumla
+1 yılHa ben biliyorum da ne oluyor. 2 yasindan beridir annem anlatir 19 yasindayim ne oldu yani yaptimda. Ha tabi tüyolar var da.
10 Yorumla
+1 yılİlk baş evi onarmayı, silmeyi, süpürmeyi öğren sonra da bulaşık ve çamaşıra geçersin. Nişanlın biliyorsa o öğretebilir, çok zor şeyler değil bunlar.
10 Yorumla
+1 yılmecbur kalınca öğreniyorsun. ben de bir çok şeyi tek başıma öğrendim. merak etme yaparsın :) eşinde gösterir zaten.
10 YorumlaÖğrenirsin zamanla sen gönülden iste o hamaratlik gelir. Düşüncen de baya güzel 👍
20 YorumlaBunu düşünmen bile çok güzel bence, öğrenirsin çok zor değil
20 YorumlaYa çamaşır makinesine çamaşırı koy. Deterjanı dök. Makineyi aç. Bittiiii.
20 YorumlaHayat arkadaşından destek al, onun da bilmediği bir şeyler vardır illa ki hem senden cesaret alır. 😊
10 YorumlaÖmrüm hep yanlış yaşamakta geçti. İnsna tek kalınca annelerin ve dişer kadınları daha şyi anlıyor Cidden sadece bez alıp bir tabak yemek koymak değil mesele.
10 Yorumla
+1 yılNişanlınız evlenince size ne yapmanız gerektiğini söyler, zaten kendi düzeniniz oluşacaktır.
10 YorumlaRenkleri karıştıra karıştıra benim gibi öğrenirsin 😂
10 Yorumla
+1 yılÇok kolay la 30 derecrye getiriyon sentetiği seçiyon ya da pamuklu çalıştırıyon
10 YorumlaEşin öğretir merak etme. Aslında cokta isteyeceğin bir sey olmamalı ben bile temizlikten kaçarım
12 Yorumla- +1 yıl
kaçmakla olacak iş değil ki :)
+1 yılBence sen ilk isin temizlik benim isimdeki kadiri izle isi ogrenirsin
12 Yorumla- +1 yıl
ahaha onu izliyorum o çok zevkle yapıyor ya o kadarını yapamam sanırım
- +1 yıl
Sende ole yap😁
+1 yılÜstüden başla knk öbürleri kolay zaten makineler yapiyor
12 Yorumla- +1 yıl
üstü nedir ütü mü
- +1 yıl
Oto çeviri olmuş ütü knkm
Evlendigin zaman karının yanında dur ne yapmam gerek falan diye bunu söylemen bile yeter ona
14 Yorumla- +1 yıl
bu şekilde daha mı hoşuna gider? bi bok bilmeden evlendi demesin :)
- +1 yıl
çok teşekkürler :)
+1 yılÇamaşırı sen değil, makine yıkıyor.
41 Yorumla- +1 yıl
sizin makineler beyin gücüyle yıkıyor herhalde :)
Gel ben sana öğreteyim 😉😋
32 Yorumla- +1 yıl
ahahah tam denk geldin :D
+1 yılÇamaşır yıkamakta ne var la at makinaya bas düğmesine
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıleşin sana yardımcı olucaktır öğrenmen konusunda dert etmen gerektiğini sanmıyorum
10 Yorumla
+1 yılBunu düşünmen iyi olmuş boyle erkeklerdemi var vaaaaaaoooooovvvv benim en büyük başarım sadece salata icin malzemeleri bicakla dogramak olduğundan pek bir tiyo veremiyecem
10 YorumlaZaten ev işleri kalmamış gibi çamaşırları çamaşır makinesi yikiyo bulaşıkları bulaşık Makinesi evi süpürge süpürüyor sen sadece elini sallıyorsun yemek te zamanla
10 Yorumla
+1 yılÇamaşır makinesi otomatik programlı. Programları kullanmayı bildikten sonra bir zorluğu yok.
10 Yorumla- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer