
Ancak hassas ve kıymetlilerdir.
Zarar vermeden nasıl temizlenmeli?
Örnek yeminli değil alabilirsiniz😛😄😄

Böyle güzellikler kalmadı artık. Yeni nesil de zerre önemsemiyor.
El emeği göz nuru ürünler aynı hassasiyetle yıkanmalı. Elde ve beyaz sabun ile.
Lakin çok zor olacaktır.
Hayırlı günler efenim 😃
Emek etmek zor iş... Artık çeyiz sandıkları büyük şehirlerde kalktı. Küçük yerlerdeyse can çekişiyor.
Cevap
10Cevap
Cevap ile çok alakalı olmayacak belki ama çeyiz denen şeyi son gören nesil olabiliriz. Şimdilerde herşeyi fazlalık gören bir nesil var artık.
Çok haklısınız.
Ilık sabunlu suyla yıkardı benim nenem. Çok değer verdiği için makinaya atmaya kıyamaz :)
Makina yıpratır kıyamaz tabi çok haklı
Vallahi makine de bunları mahveder ama aslında bu nasıl korunduğuna bağlı olarak değişir. Çoğu elde de yıkayabiliyor.
Genel de sabun rende yaparlar öyle yıkarlardı. Bir de bunları bekletilen yerlere sabun koyalardı ne güzel kokardı. ✂️
Narin urunler makineye atilmayip elde yikanmali.
Asagidan kopya cektim. 🙂
Güzelce soğuk suyla çitilemeden ıslatın ve gölgede asmadan sererek kurutun
Tabi o zamanlar çamaşır makineleri de merdaneliydi
Tek tük olsada hala yapanlar var. Halk eğitim merkezleri kursiyer bulabiliyor.
Bu modelleri Sadece kültürel otantik olduğu için konuşabilirim. Onun dışında evlerde bulunmasının çok bi esprisi yok gibi 🤷🏻♂️
Mesela Dantel kullanan kimse kalmadı bence öncedendi televizyonun ortasına kadar dantel sermeler filan yani hiçbiri yok artık.
Ilık sabunlu suda elinde yikican
Aynen canım bende öyle yapıyorum 😘
Elde sabunla yıkanmalı.
Kimi yikamaya kiyamaz belkide🤭🤭
Kısa yıkama ya da elde
Çeyiz işisıkıntılı iş
Çok güzel bir soru🙏 takip edelim
Ben bilmez sayın fenomen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?