hangisi sizce çamaşır makinesi olarak?
Profilo (bosh yan ürünü)
altus (arçelik yan ürünü)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Vallaha ikiside değil. Açıkçası benim kullandığım tek bir marke var vestel çok memnunum. Dokunmatik özelliği, ekranda dereceleri, saatleri daha detaylı şekilde belli ediyor. Uzun zamandır kullanıyorum. Herhangi problem yaşamadım. Özellikle makine alacaksanız, 9 kiloluk almaya özen gösterin. İki sepet makineye çamaşır atacağınıza, bir sepet bir defada makineye atıp bitirmiş olursunuz..
Cevap
3Cevap
Profilo üretim açısından daha başarılı daha köklü daha tecrübeli daha kaliteli
Altus aliyim deme yengemde altus var iğrenç bizde bosch var. Kalitesiz gibi ama profilo siemens bosch oneririm
Arçelik iyidir.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?