En sevdiğiniz çamaşır yumuşatıcısı hangisi :) ?
Yumoş
Viking
Peros
Vernel
Abc
Green Clean
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
güldal çamaşır yumuşatıcısı en iyisi o. kendileri BİM de satılırlar :-)))
Yumoş bitince denicem mutlaka :)
Hem fiyatı yönünden hemde kokusu yönünden Rinso tercih edilebilir gadası.
Yumos😬❤️
Çok memnun kaldım gün boyu kokusu üstümdeydi <3 Bugün parfüm sıkmasaydım olurdu aslında :D
Cevap
44Cevap
benim marka takıntım yoktur kaliteli ve güvenilir olsun yeter. gerçi ben temizlik yapmadığım için o konuda yorum yapmıycam ama bim'den alışveriş yapıyorum.
Bim eski bim değil. Fiyatlar dudak uçuklatıyor. Mahallece hepimizin dudakları uçukladı. Yarın topluca doktora gideceğiz.
Çok parfüm gerekebilir öyle. Üyünün suyuna koymak daha mantıklı. Ya da ütüye konabilecek parfümler alabilirsin. 😊
dolaba çamaşırların arasına lavanta vs konulabilir.
Aslında kumaş kokularıda var ama benim aradığım daha çok, yıkamada içine ekleyebileceğim şeyler
deterjanını güzel seç, bazılarının kokusu kalıcı. ya yumuşatıcı ya da deterjandır, bunlar dışında pek bir şey yapılamaz sanırım
Galiba öyle, teşekkürler :)
rica ederim :)
Yumuşatıcı çok güzel gerçekten 😄 ama hiçbiri yumoş lotus kadar iyi kokmaz 😕
Ben yumusatici koksun diye bol. koyardim gene de kokmazdi fazla. Bundan uc kucuk kapak koydum buram buram yumusatici kokuyo ev😄
Carsaf gecir yumosla yiknmamis carsaf brde makineye deterjan koymadan yikamaya at koku azalir
Battaniyem yumoş kokar benim de ama alıstim ben kokusuna rahatsız etmiyor yani :)
Bwnude etmiyor zaten :D canim skildi sordum ole
hayır benim battaniyem adıyaman tütünü kokuyor dün gece tütün sardım :D
Bingo soft'u beğeniyorum kokusuda çok hoşuma gidiyor ;))
aynen haklısın bımdekı urunler bazen cok hesaplı ve ıyı cıkıyo bazıları bende bılıyom eve alıyom cunku ananem cok sevıyo yumusatıcıyı bımdekını
Kaldır camdan aşağı at
Aşağıdan geçen garibanın biri faydalansın sevabı büyük olur :D
Tamam yapiyorum simdi
burnum tıkalı olur genelde ağır bir koku olmadığı sürece ya da burnumun dibinde olmadığı sürece nesne koku alamam
Benim ki kesinlikle OMO...
Allahım nasıl da yardımıma koşmuştu yurtta :D
Yumusatici kullanmiyorum, kullansan da bur halta yaramiyor.
yumuşatıcılar çok zararlı. ben elma sirkesi kullanıyorum
Sirke mi kokuyum
hep öyle zannediliyor ama değil. kararında olunca. tamam ben de seviyorum yumuşatıcı kokusu ama zararlı olduğu için. ayrıca bim ucuz değil kalitesiz olduğu için öyle
gecenin bir yarısı tabi canın sıkılır küçük hanım.. bnmkide miss gibi yumoş kokar
:D napim ama uyku tutmuyo zaten
Bende mavi yumoşu kullanıyorum desem çok yalan olur anne bakıyo o işlere :P
adı üstünde YUMOŞ yumuşacık
anamı bilmemde bim'de ki lavantalı varya onu kullanıyom. neticede öğrenci adamız
Doğru diyorsun :)
Battaniyem yokki kanka :(
Kiyamam benimkini vereyom kanka :/
Tamamdir
Recaa :D
Yumoş
Yıllardır Bim'den alışveriş yaparız.
mavi yumos bir numara bence
biraz havalandır koku azalır
öyle bir şey ypmaaa
Neden
sağlıksız olrrrr
Bingonun beyaz renklisi
Bim in temizlik malzemeleri çok kaliteli
Ben zaten hep ordan yapıyorum
iki zart zurt yap bakalım daha kokucak mi
Evet şekerli kokuyor gibi bnmkide
çook da şey imizdeydi battaniye
Yumos gül bahçesi annem değil ben kullanıyorum
O kokuyu biliyorum ve çok güzel o da :)
Ne mutlu bana
Sağol :)) da bu erkekler niye eksiledi 3 kisi.. biraz pahali bir yumuşatici ondan mi :D
Onlar sigara kokmaya alıştıkları içindr :)
Anlayamazlar yumos bir yasam bicimidir :D
Hayattır o temizliğin simgesidir :)
Aynen :)))
Ben yumos kullaniyorum :))
Yumoş🖤
Yumoşş
Evet bazı ürünleri iyi olabiliyor
BİM Bilinçli İnsanların Marketi. Mükemmel
Koku senden kaynaklıdır belki :)
Yok ya snmiyorum :D
Uykusuzun derdi iste
Yumoş 🥰
Yumuşaticinin ismi ve fiyatini alabilir miyim 😂
Bulut😄 kapagi kucuk uc kapak koydum o yuzden. Diger yumusaticilarin 1 ya da 2 kapagi eder. Ev buram buram yumusatici kokuyo😄
Fiyati ve buyuklugu nasil 😄
9 tl gibi biseydi galiba. Kucuk degil orta boy
Tesekkurler 😊
Ne güzel işte koklayarak uyu
Durursan kesin uyursun kanks
Denicem kanka afsdds
Battaniye lazımsa vereyim
Yok bu iyi yumuş yumuş
Tesekkurler bayan kendimize bakiyoruz :)
Mor olanlar daha güzel
Osurmak
Sonucta o da bir koku.
Salak rolümü yapıyorsunuz yoksa gerçekten salakmısınız?
Opuyorum seni bebek 😚
Bisey koktugu yok ya :)
sal biraz iceri koku aninda degisir:)
Igrenc -,-
evet bence de öyle olmalı ama
Yumoş kullanıyor canını sevdiğim 😍
Yamoş hangisinden :)
Ne bileyim ben 😄 sen kokla birgün buluşalım ben bilmiyorum 😄
kokulu silgi at makinaya
bilmem anneme sormak lazım :D
@_Ponçik bana mesaj atsana☺ atamıyom sana
cinayet anılarını izle :D
Ahahah tamam :D bugun mutlaka
ustune sic
Yok malesef
Nefret ediyorum bimden
Hayır o kadar zengin değilim
Yumoş
O neyin kafası öyle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?