
Sizin başınıza geldi mi?
Geldiyse ne yaptınız?

Genellikle kadınların en çok korktuğu durum, kurumaya az kalmış çamaşırlarının yağmura maruz kalmasıdır. Ama genelde aşırı titiz olmayan kadınlar dışında pek yıkayan kadın yoktur. Çünkü yağmur başlayınca hemen balkona koşup, çamaşırları toplarlar.
Başıma bu tarz olaylar geldi eğer ciddi anlamda yağmur suyuna maruz kaldıysa yeniden yıkarım yağmur damlaları leke yapmasın, iz bırakmasın diye. Ama yağmur tam atıştırıyorken topladıysam çamaşırları yıkama gereği duymam.
Cevap
5Cevap
Bizim burda disariya camasir asmak yasak o yuzden hic yagmur yemiyor.
Kürü temizlemeye veriyoz evimiz eşimiz barkimiz yok
Evet yikiyoruz
Geldi tabii ama yağmur temiz su. Yıkamadım tekrar.
Yıkarım.. Ah bu Başak Burcu ahh..
Pek islanmaz ama islanirsa yikarim.
Hayır ütülerim en fazla.
Evde kurutuyorum yağmur gelse bile yıkamazdım
Yıkamazdım herhalde :)
Yıkamam ya bok mu akıyor gökyüzünden😂
Açıyorum makineye giriyor
Yıkarım tabi ki 🤗
Yıkarım 🙄
Yıkamam sanırım
Yıkadım tekrar
Evet yıkanmalı
Hayır
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar