
Göndersene yenilmezleri kurtarsınlar dünyayı, yazık değil mi bir öpücükle zombi olanlar var. 😄
Sizce sonucu ne olurdu bu savaşın kim kazanırdı?
#FloraSoruyor 🌺

Iron Man amcamızın bileğindeki tek atımlık kırmızı var ya o baya bi yarısını tek seferde götürür Captain Marvel abla uçarak gelip bowling topu gibi bi dalsa o da epey bi götürür, Thor gökten yıldırım çekip toprağa vursa o da güzel harcar, Dr. Strange portal geçit açıp alayını başka yere yollar. Daha ne olsun bi ton Avengers'e gerek bile kalmadı
İçlerinden birinin zombi olduğunu düşünsene 😄
Mesela kim olsun? Olsun bizde de Hulk var 😂😂
😄Hulk zombi olursa yandık fjfdjfkf
Zombi Ant man hepsini küçülüp ısırsa the end
Yok yok onu da yollarız atom altı boyuta kalsın orada
Hulk zombi olursa çözümü daha kolay Iron Man Hulk Blocker kostümünü hatırla. Onunla baş edebiliyor. Ayrıca Usta (Dr. Strange'in ustası olan kadın) vücutla ruhu ayırabiliyor öldürmeden. Bu şekilde Hulk zombi bedeni yine bloke edilir.
😄Sorumu sabote etmeyin destek verin fjfkfk.
Yenilmezler zombilere yenilsin, 1 2 tanesi zombi olsun kendini insanlık için feda etsin 😄
Hayır adı üstünde Yenilmezler 😂😂
Hawkeye zombi olsun salyasını bulaştırıp ok atsın herkese öyle zombi olsunlar 😂😂
Marvelin What if dizisinde bunun cevabı var :)
AA izlerim O diziyi saol yaa 😄👍
AA izle O diziyi rica ederim ya :D 👍
Nerden izliycem ben heee 😄
Demesi kolay, link at izleyim djdkdk
Googleye yazman yeterli olurdu okadar zor bir şey değil ama peki peki madem fjhchdbx www.dizibox.tv/.../#tv-story
😄 Ayıp sana yaa alt tarafı bir dizi linki, ne ego yaptın fjdmfks
Bişey değil dkxjdjjs
Teşekkür ederim 😄
Bişey değil :D (x2)
Süper kahramanlar bitirir hepsini
Rica ederim üstad 😄🤩
Cevap
9Cevap
Öpücükle zombi olmak mı? O öpecekse onada razıyım 😂
Zombide film süper kahramanlarda. Senaryoyu yazan kişi nasıl belirlerse öyle biter
Zombiler kazansın 😄
Örümcek adamın zombi olmasını ben çok isterim şahsen 😂
Kız o niye. Zombi olunca örümceklik gitmiyor mu 😂
Gitmez heralde, daha hızlı bulaştırır virüsü 😄
Gidiyor ben biliyorum
Sen söylersen inanırım 😄
İnan inan 😂
İronman ölmeseydi hallederdi efendim 😊
Ama sadece thor yeter onlara.. Çekici bi fırlattım mı tamamdır 😂😂
😄Zombiler kazansın, biraz adaletsiz oldu sanki.
😄 Kendimi polyanna gibi hissettim teşekkür ederim.
Kötü olan her şey layığını bulur umarım. 😊🙏
Herzaman çok nazik ve centilmensiniz bayım 😊🙏
Zombile kazanirdi bizde the 100 gibi her sene bi uzaya cikardik. d
😄Çok sevdim bu görüşü ben ya.
Marvel What if dizisinde bir bölümde vardı, herolar zombilere karşı savaşıyordu.
Marvel den Hulk gitse yeter hepsine
zumbiler
Zombi
Baydırmen kazanırdı
ben tabiki
Ay korkarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?