Herkesin olmasa da büyük bir çoğunluğun izlerken ağladığı ya da en kötü ihtimalle duygulandığı bir film vardır. Kimileri (mesela ben😂) duygulandığı bir filmin sahnelerini her izlediğinde ağlıyor. Kimisi ise bildiği için aynı duygularla izlemiyor.Ben fazla ağladığım filmlerden bahsederken bile duygulanıyorum 😁
Sizi ağlatan bir filmi tekrar izleseniz yine aynı sahnede ağlar mısınız?
İkincisinde ağlayamam artık ya çünkü ilkinde tüm duygu yoğunluğumu yaşamış olurum. İkincisi aynı etkiyi yaratamaz bende. Tam tersi güldüğüm bir sahneye ikinci kez yine gülebilirim çok komik bir sahneyse eğer.
Bonjour! Ağlamam hayır. Aynı şey korku filmleri için de geçerli. Nasıl bir sahneyi biliyorsak ve korkmuyorsak, ağlatma beklentisiyle çekilmiş bir sahnenin aynı etkiyi bırakqcağını sanmam. İlk izlediğimde baya ağlarım yalnız. Ağlamam diyemem ona :') . ❤