Yok valla ben hiç öyle film izlemedim etkilenmedim. Mezarına tüküreceğim filminin ilk versiyonu çok aşırı rahatsız edici sahnelere sahip diyerekten ülkemizde yasaklanmış yıllar önce. Onu bile izlemiştik
Bonjour! Hayır ben biraz midesiz bir insanım sanırım veya ruhsuz da diyebiliriz. Filmlerden veya olaylardan pek rahatsız olmuyorum. Beni jumpscare harici etkileyen bir şey yok sanırım. Onun dışında filmleri izlemek için sağlam bir film olması gerekiyor yani etkilemesi için diyeyim. Bu tarz filmleri izlemek sarıyor sadece. Öneri varsa alırım tabe. <3
Gün Işığı diye film izlemiştim Sylvester Stallone' nin oynadığı. Tünel çöküyordu filan. Ondan hiç etkilenmedim. Ama işin içine su basması girince beni darlık vuruyor. Tek sorunum suyla. Bir de Poseidon'dan Kaçış izlediydim. Onda da gemi batınca bir darlık vurdu. Kapalı ortamdalar sıkıntı yok ama su basması sorun oluyor benim için 😄
Toprak altında filmi bu konuda benim psikolojimi bozmuştu. Öyle kapalı alanda kalma korkum yok ama bu film yüzünden tetiklenmişti bu korku. Şimdi film izlerken bile bir kanım çekiliyor. İnsanın keyfini kaçıran ve huzursuz eden bir yapımdı. Kesinlikle tavsiye etmem kimseye.
Derin Kabus filmini izlerken resmen klostrofobi krizlerim tutmuştu. Yer altı tünelleri, sıkışık geçitler, yerin sürekli altına inen ufacık delikler... Yine de çok güzel bir filmdi.