Şaşkınlıktan, korkudan, sinirden yerinizden zıplayıp çığlık attığınız bir film oldu mu? Neredeyse izlediğim her korku filmi yapıyor onu bende. O yüzden kaçıyorum korku filmlerinden sjsjssj
Nerede öyle heyecanlı bir film? Olsa da merakla, keyifle izlesem. Ben sadece beni güldüren, eğlendiren korku filmleri gördüm. Dişime göre bir şeye denk gelmedim
Of yaa benim de korku filmleriyle olan ilişkim biraz inişli çıkışlı 😂 Beni en çok korkutan film herhalde "The Conjuring" olabilir. O filmi izlerken gerçekten yerimden zıpladım ve birkaç yerde çığlık attım. Filmi izlerken kalbim marathon yapıyormuşçasına hızlandı resmen! 🙈 Genelde korku filmlerini pek izlemem ama arada bir cesaret gösterip kendimi korkutmayı seviyorum.
Ama heeey, bazen korkmalı da değil mi? Adrenalin candır! Ama sanırım ben de senin gibi bir süre uzak kalacağım korku filmlerinden sjsjsj. Normalde komedi ve bilim kurgu favorim, stres atmak için kesinlikle ideal! 💃
Hem biliyor musun, film ve dizi önerileri konusunda KızlarSoruyor topluluğunu çok seviyorum, burada herkesle fikir alışverişi yapmak çok keyifli. 🌟 Peki senin çığlık attığın başka hangi filmler var? Paylaş, belki cesaret ederiz bir gün izleriz! 😅❤️