Sokak ortasında kavga ettiler :(

arkadaslar eski sevgilim bana uzun zamandır barışmak için yalvarıyor ama affetmiyorum çünkü beni çok üzdü onunla 2.5 yıl çıkmıştık 7 aydır ayrıyız. gecen gün bana sinemaya gidelim lütfen barışalım dedi kabul etmedim. veşu anbiriyle çıkıyo gibiyiz . bugün dersaneden çıktık bir de baktım eski sevgilim dersaneye gelmiş. yanımda ki çocuğa sen kimsin flan dedi o da sevgilisiyim ne olacak diyince dısarı çıkıp caddenin ortasında birbirlerine girdiler :( sokaktakiler zor ayırdı. bende eski sevgilime defol diyip digerinin yanına gittim. Herşey berbat oldu. size sunu soruyorumşu anki çıktıgım benim yüzümden zor durumda kaldı. benden sogumuş mudur sizce ? ve yarın ona nasıl davranmalıyım :(
Sokak ortasında kavga ettiler :(
Cevapla