Kimseyi yara bandı olarak kullandınız mı ya da yara bandı olarak kullanıldınız mı?

Kimseyi yara bandı olarak kullandınız mı ya da yara bandı olarak kullanıldınız mı?
Oturur evimde acımı çeker yasımı tutarım
Hiç ayrılık yaşamadım bilmiyorum
Ayrıldıktan sonra en az 6 ay , yeni sevgili doğru olmaz.
Kimseyi böyle kullanmadım
Kullanmadım ama kullanılmış olabilirim
Sevgili olayına karşıyım caiz değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kimseyi yara bandı olarak kullandınız mı ya da yara bandı olarak kullanıldınız mı?
Cevapla