Anneme ya da Babama bir şey olursa diye korkuyorum ne yapmalıyım?

Merhaba ben ölümden çok korkuyorum yani ölüm derken kendi ölmem değil ama sevdiklerin annem babam giderse ben ne yaparım hergun kafamda böyle sorular annemin yüzüne bakınca gözlerim doluyor odaya gidip ağlıyorum onlarsiz ben bir hicim yapamam Abi o 2 olmadan ve ben bir gün onların öleceğini bir gün elbet ayrilcagimizi biliyorum ama olmuyor bu benim aglamam için yeterli bir sebebi olmuyor bana bisey söyleyin tavsiye verin aglamiyim ben bole yaparak ailemle zaman geciremiyorum ve hergun ölüme yaklaştığımızda biliyorum.
Anneme ya da Babama bir şey olursa diye korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla