Neden bir erkek böyle bahane uydurur? Sizce sonuç ne? Ne yapmalıyım?

Sevgilimle kavga ettik cunku gecenin bir yarısı whatsapta bir kızla konuştuğunu soyledı evliymiş vs bende baya tartıştım bana seninle olmuyor kusura bakma kafan kuruyorsun yok trıp atıyorsun bılmem ne dedı suanda konuşmak istemiyorum dedi bende baya yazdim cevap vermedi baska kızlarda varsa böyle biliyim dedim hala slak salak konsuyorsun dedı bana sonra hıc cevap vermedi ayrıldık mı bitti mi hıc bısey bilmiyorum haksız olan o herseyı acik soyler ama beklemiyordum cunku kız arkadaşı yoktu.
Neden bir erkek böyle bahane uydurur? Sizce sonuç ne? Ne yapmalıyım?
Cevapla