Whatsapp durumunda üzgün olduğunu belirten eski sevgiliye sebebi sorulmalı mı sizce?

Hiç görüşmediğiniz eski sevgiliniz, whatsapp durumunda üzgün emoji, bunalımda olduğunu belirtiyorsa, anlatmak isteyip istemediği sorulmalı mı? Yoksa "Ne hali varsa görsün, beni ne ilgilendirir." mi denmeli? Yani dertleşip sonra yine hayatımıza devam edebiliriz de belki ama belki de soralım diye dikkat çekmek için yapıyor olabilir mi? Siz ne düşünürsünüz böyle bir durumda?
Whatsapp durumunda üzgün olduğunu belirten eski sevgiliye sebebi sorulmalı mı sizce?
Cevapla