Gitmek bir eylemdir..
bazen öfke ile gider insan bazen hayal kırıklığı ile bazen canı acıdığından bazen çok sevdiğinden..
ama gitmenin dönmesi olmaz mı..
gittin pişman oldun geri dönmez misin? anlamsız bir gurura takılıp
ben gittim mi tam giderim geri dönüş olmaz mı dersin
döndüğünde her şeyi eskisi gibi bulamadığı korkusu mu geri döndürmez seni
Kalkıp gittiğin gibi geri dönebilir misin gittiğin her kimse..
Yoksa sonsuza kadar giderim ben dönmek bilmem diyenlerden misiniz?
bazen öfke ile gider insan bazen hayal kırıklığı ile bazen canı acıdığından bazen çok sevdiğinden..
ama gitmenin dönmesi olmaz mı..
gittin pişman oldun geri dönmez misin? anlamsız bir gurura takılıp
ben gittim mi tam giderim geri dönüş olmaz mı dersin
döndüğünde her şeyi eskisi gibi bulamadığı korkusu mu geri döndürmez seni
Kalkıp gittiğin gibi geri dönebilir misin gittiğin her kimse..
Yoksa sonsuza kadar giderim ben dönmek bilmem diyenlerden misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar