Gittikten sonra geri dönmek zor mu gelir insana; gittiğinizde geri dönebilir misiniz?

Gitmek bir eylemdir..
bazen öfke ile gider insan bazen hayal kırıklığı ile bazen canı acıdığından bazen çok sevdiğinden..
ama gitmenin dönmesi olmaz mı..
gittin pişman oldun geri dönmez misin? anlamsız bir gurura takılıp
ben gittim mi tam giderim geri dönüş olmaz mı dersin
döndüğünde her şeyi eskisi gibi bulamadığı korkusu mu geri döndürmez seni
Kalkıp gittiğin gibi geri dönebilir misin gittiğin her kimse..
Yoksa sonsuza kadar giderim ben dönmek bilmem diyenlerden misiniz?



Gittikten sonra geri dönmek zor mu gelir insana; gittiğinizde geri dönebilir misiniz?
Cevapla